7
  • Презентации
  • Презентация Игровые элементы на уроке математики

Презентация Игровые элементы на уроке математики

Автор публикации:
Дата публикации:
Краткое описание:

1
ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫС     Ойын элементтерін қарапайым математика іс әрекетінде қолдану...
ҒЫЛЫМИ ЖҰМЫС     Ойын элементтерін қарапайым математика іс әрекетінде қолдану  Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым Министрлігі Гуманитарлық педагогикалық колледжі
2
Ойын элементтерін қарапайым математика іс әрекетінде қолдану  Ойын арқылы оқы...
Ойын элементтерін қарапайым математика іс әрекетінде қолдану  Ойын арқылы оқыту үшін дидактикалық ойындар құрылған. Балаларға тапсырмалар ойын түрінде беріледі, бұл дидактикалық ойындардың негізгі ерекшеліктері. Балалар ойнау арқылы белгілі бір білім, білік, дағдыларды және ойын әрекеттерін меңгереді. Әр дидактикалық ойынның танымдылық және тәрбиелік мазмұны болады.   Дидактикалық ойындарда міндетті түрде екі бала қатысатын ойындар түрін пайдаланған тиімді.  Ойындардың тиімділігі көп жағдайда тәрбиешінің көңіл–күйіне де байланысты болады. Әр ойынды өткізген кезде тәрбиешіге шығармашылық қажет.
0
 
Благодаря этой рекламе сайт может продолжать свое существование, спасибо за просмотр.
3
Мектеп жасына дейінгі мекемелерінде балалармен өткізілетін математиканың алға...
Мектеп жасына дейінгі мекемелерінде балалармен өткізілетін математиканың алғашқы ұғымдарын қалыптастыру іс-әрекетте ойынның мынадай түрлерін пайдалануға болады:  1) дидактикалық ойындар–логикалық ойлауын, математикалық қабілеттерін дамыту. 2) санға байланысты санамақ, жаңылтпаштар, жұмбақтар–балалардың сандарды танып білуін, тілдерін жаттықтыру, есте сақтауын, ойлау қабілеттерін дамыту.  3) математикалық сергіту сәттері–кеңістікті бағдарлау, қимыл қозғалысты дамыту. Олар балалардың зейінін, есте сақтауын, байқағыштығын, көзбен мөлшерлеуін, тапқырлығын дамытуға, математикалық білімдерін, икемділіктері мен дағдыларын, заттарды түсі, өлшемі, пішіні бойынша топтастыруға, салыстыруға, ажыратуға, кеңістік пен уақытты бағдарлауға үйрету. Балалардың логикалық ойлау, қабылдау, есте сақтау қабілеттерін, зейінін, қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған.
4
Сабақта сандар және цифрларды өткен кезде "Жубын тап", "Қандай таңба", "Ұқсас...
Сабақта сандар және цифрларды өткен кезде Жубын тап, Қандай таңба, Ұқсастығын тап, Қашқан сандар, Бірде бір, Дүкен, Сен де сонша көрсет. ойындарын пайдалануға болады. Мысалы 4 санын түсіндірген кезде төрт түлік, төрт кітап, дүниенің 4 бұрышы, жылдың 4 мезгілі, т.б. мағлұматтар беру арқылы сабақта Поезд құрастыр, Доп лақтыру, Қалт етпей қағып ал, т.б. ойындар жүргізіледі.
5
Мақсаты: 	тез, дәл қимыл жасау, есту қабілетін жетілдіру, 				ретімен санауды...
Мақсаты:  тез, дәл қимыл жасау, есту қабілетін жетілдіру, ретімен санауды, қанша? қанша болса сонша ұғымдарын қалыптастыру үшін жаттықтыру. Керекті материалдар. Мұғалім мен әрбір оқушының алдында тілі бар деңгелек (3 сурет) болуы тиіс. Ойынның мазмұны. I вариант. Мұғалім қол соғады. Балалар санайды. Одан соң тақта алдына шақырылған балалардың бірі мұғалімнің қол соғуын қайталап, оның неше рет қол соққанын айтуы немесе дөңгелектің тілін қол соғу санына сай келетін сандық фигураға қаратып қоюы тиіс. II вариант. Ойын күрделенеді. Балалар үндемей, қол соғу санын есептейді, әрқайсысы дөңгелек тілін өздігінен жылжытады. Мұғалім қатарларды аралап, ойын ережесінің дұрыс орындауын тексереді. Ойын екі-үш рет қайталанған соң оның қорытындысы шығарылады. Ойыншылары қателеспеген қатар ұтып шығады. «Қол соғу» ойыны
6
7
Кім биік? Кім аласа?" жаттығуы Керекті материалдар. Көгілдір аспан, жасыл алқ...
Кім биік? Кім аласа? жаттығуы Керекті материалдар. Көгілдір аспан, жасыл алқап, өзен бейне-ленген декоративтік таблица. Таблицаның әр жеріне ілмек тігіледі. Беті жабық қорапта жұлдыз-шаның, самолеттің, құстың, инеліктің, балықтың, түрлі аңдардың кар-тоннан немесе фанерадан ойылып алынған фигуралары қойылады. Жаттығудың мазмұны. Бала қораптан қолын салып, фигураның біреуін алады. Алған фигурасын атайды да, оның орнын анықтап, декоративтік таблицаға бекітеді. Мысалы, бала самолетті таблицаның жоғарғы жағына - аспанға, ал балықты - төменгі жағына судың ішіне іледі. Бұған қоса ол: Самолет жоғарыда аспанда ұшады, балық төменде - су ішінде жүзеді дейді, т.с.с. Бұл жаттығу жоғарыда - төменде, биік - аласа ұғымдарын пы-сықтауға жәрдемдеседі. Балалар нәрселерді олардың табиғи жағдай-ымен салыстыра білуді үйренеді. Сонымен қатар, жаттығу байқағыш-тықты, зейінді, қиялды дамытады. «Жоғарыда – төменде» ойыны
8
9
Мақсаты: Санды көру, есту және қимыл арқылы қабылдау қабілетін пысықтау. Кер...
Мақсаты: Санды көру, есту және қимыл арқылы қабылдау қабілетін пысықтау. Керекті материалдар. Балалар 10 адамнан командаларға бөлініп ойнайды. Ойынға қатысушылар қарама-қарсы қарап, сапқа тұрады. Бір қатардағы балалардың омырауында - суреттер салынған карточкалар. Екінші қатардағы ойнаушының біреуі алақанын соғады. Бәрі неше соққы болғанын санайды. Омырауында осы соққы санына сай келетін карточкасы бар бала ойын бастаушының қасына жүгіріп келеді де, екеуі бірге ойыннан шығады. Барлық балалар өзіне жұп болғанда ойын аяқталады. Ойынға қатысушылар жеңімпаз команданы атайды. Ескерту. Ойын бастаушы алақанын қарсы команда балаларының карточкасындағы санға сай соғуы тиіс, өйтпейінше ол өзіне жұп таңдай алмайды. «Өз жұбыңды тап» ойыны
10
Мұғалім балаларға зат көрсетеді, балалар алдарындағы геометри-ялық фигуралард...
Мұғалім балаларға зат көрсетеді, балалар алдарындағы геометри-ялық фигураларды көрсетеді, мысалы, мұғалім балаларға кітап көрсетеді, балалар алдарындағы геометриялық фигуралар ішінен тік төртбұрышты көрсетеді. Ойынның мақсаты балалардың естерінде геометриялық фигураны қалыптастыру. «Ұқсасын тап» ойыны
11
Бұл ойынды 10-ға дейінгі натурал сандар қатарын өтіп болғаннан кейін жүргізуг...
Бұл ойынды 10-ға дейінгі натурал сандар қатарын өтіп болғаннан кейін жүргізуге болады. Мұғалім 10 баланы тақтаға шақырып, омырауына кеспе цифрлар жапсырылған карточка тағады. Балалар ретсіз, ара-ласып тұрады. Мұғалім балалардың ретімен қатарға тұруын талап етеді. Мен бірмін деп, бір цифры тағылған бала бірінші тұрады. Екі цифрын ұстап тұрған бала мен екімін деп, бір цифрын ұстап тұрған баланың жанына келіп тұрады, қалған балалар да өздеріндегі цифрға байланысты өз орындарын тауып тұруы керек. Ойынның мақсаты - алғашқы ондықтағы сандар қатарын, оның атауын, белгісін, орнын қайталап, есте сақтау. «Өз орныңды тап» ойыны
12
Қолданылатын көрнекілік: 1-ді қосу таблицасы берілген карточкалар, 0+1, 1 +...
Қолданылатын көрнекілік: 1-ді қосу таблицасы берілген карточкалар, 0+1, 1 + 1, 2+1, т.с.с. Ойынның барысы. Мұғалім карточкаларды оқушыларға таратып береді, оларды вагондар, ал бір оқушыны тепловоз деп тағайындайды. Оқушылар қолдарындағы карточкаларына қарай отырып, алдымен тепловозға ретімен тіркелуі тиіс. Ойынның мақсаты: 1-ді қосу таблицасын қайталату. «Поезд құрастыр» ойыны
 
 
X

Чтобы скачать данную презентацию, порекомендуйте её своим друзьям в любой соц. сети.

После этого кнопка ЗАГРУЗКИ станет активной!

Кнопки рекомендации:

загрузить презентацию