Информатика пәнінен Графикалық объектілерді программалау тақырыбында презентация

Автор публикации:
Дата публикации:
Краткое описание:

1
6 1 7 8 5 2 3 9 4 Топқа бөлу 10
6 1 7 8 5 2 3 9 4 Топқа бөлу 10
2
Миға шабуыл И Н Е Т Р Н 2 1 3 4 5 6 Е 7
Миға шабуыл И Н Е Т Р Н 2 1 3 4 5 6 Е 7
0
Благодаря этой рекламе сайт может продолжать свое существование, спасибо за просмотр.
3
GOTO Г Р Ф А И К 2 1 3 4 5 6 А 7 Шартсыз көшу операторы
GOTO Г Р Ф А И К 2 1 3 4 5 6 А 7 Шартсыз көшу операторы
4
Г Р Ф А И К 6 А 7 Бұл оператор бірнеше операторлардың ішінен таңдау жолымен...
Г Р Ф А И К 6 А 7 Бұл оператор бірнеше операторлардың ішінен таңдау жолымен көп тарамды тармақталуды ұйымдастырады? CASE
5
Г Р Ф А И К А 7 Берілген есептің шығару жолын реттелген амалдар тізбегі АЛГО...
Г Р Ф А И К А 7 Берілген есептің шығару жолын реттелген амалдар тізбегі АЛГОРИТМ
6
Графикалық объектілерді программалау
Графикалық объектілерді программалау
7
Uses GraphABC; Графикалық режімді іске қосу (инициализациялау) үшін
Uses GraphABC, Графикалық режімді іске қосу (инициализациялау) үшін
8
Графикалық экран (0,0) (640,0) Х У (640,480) (480,0)
Графикалық экран (0,0) (640,0) Х У (640,480) (480,0)
9
Р~н Түстердіңжазылуы Мәндері 1 Black 0(қара) 2 Blue 1(көк) 3 Green 2(жасыл) 4...
Р~н Түстердіңжазылуы Мәндері 1 Black 0(қара) 2 Blue 1(көк) 3 Green 2(жасыл) 4 Cyan 3(бирюза) 5 Red 4(қызыл) 6 Magenta 5(малина) 7 Brown 6(қоңыр) 8 LightGray 7(ашық сұр) 9 DarkGray 8(қара сұр) 10 LightBlue 9(ашықкөк) 11 LightGreen 10(ашық жасыл) 12 LightCyan 11(ашық бирюза) 13 LigthRed 12(ашық қызыл) 14 LightMagenta 13(ашық малина) 15 Yellow 14(сары) 16 White 15(ақ)
10
Мәндері Жазылуы Бояу әдіс түрлері 0 EmptyFill Тұйық облыстыфондық түспен боя...
Мәндері Жазылуы Бояу әдіс түрлері 0 EmptyFill Тұйық облыстыфондық түспен бояу 1 Solidfill Тұйық облысты толықтай бояу 2 LineFill Сызықтармен бояу 3 ItStashFill ///////////сызықтармен бояу 4 StashFill Қалың///////////сызықтармен бояу 5 BkStashFill Қалың\\\\\\\\\\\\сызықтармен бояу 6 LtBkStashFill \\\\\\\\\\\\сызықтармен бояу 7 HatchFill Сирек штриховкамен бояу 8 XhatchFill Жиіштриховкамен бояу 9 InterleaveFill Үзік сызықтармен бояу 10 WideDotFill Сирек нүктелі сызықтармен бояу 11 CloseDotFill Жиі нүктелі сызықтармен бояу
11
uses GraphABC бағдарламаның бірінші түсінігі, графиктік режімді орнатады.  Se...
uses GraphABC бағдарламаның бірінші түсінігі, графиктік режімді орнатады.  SetPixel(x,y,color) - (x,y) координатасы бойынша color түспен нүкте салады.  Line(x1,y1,x2,y2) - (x1,y1) нүктесінен (x2,y2) нүктесіне дейін түзу кесіндісін салады.  SetPenColor(color) - color түсі бойынша қаламның түсін орнатады.. SetPenWidth(n) - n нүктеге тең қаламның қалыңдығын орнатады.  Rectangle(x1,y1,x2,y2) - (x1,y1) ,(x2,y2) коорд. бойынша тікбұрыштар салады.  FloodFill(x,y,color) -(x,y) нүктесінен бастап color түспен ауданды бояйды.  SetBrushColor(color) – тұйық ауданды бояйды. Ellipse(x1,y1,x2,y2) -(x1,y1) және (x2,y2) төбелері бойынша эллипс салады. Circle(x,y,r) - (x,y) центрі r радиусы болатын шеңбер сызады.
12
“Компьютелік жұмыс” 1 2
“Компьютелік жұмыс” 1 2
13
Сергіту сәті 4 жұмыртқа 4 минутта піседі, 1 жұмыртқа пісіру үшін неше минут к...
Сергіту сәті 4 жұмыртқа 4 минутта піседі, 1 жұмыртқа пісіру үшін неше минут керек? төрт
14
Егер тырна бір аяғымен тұрса 2 кг болады, ал егер екі аяғымен тұрса, оның са...
Егер тырна бір аяғымен тұрса 2 кг болады, ал егер екі аяғымен тұрса, оның салмағы қанша? 2 кг
15
Қараңғыда қара шүберекті суға салсаң, не болады? Су болады
Қараңғыда қара шүберекті суға салсаң, не болады? Су болады
16
17
Putpixel SetBrushcolor SetPencolor Rectangle Circle Outtext Line Floodfill S...
Putpixel SetBrushcolor SetPencolor Rectangle Circle Outtext Line Floodfill SetLineStyle Түзу сызық салу процедурасы Таңдалған стиль бойынша тұйық фигураның ішін бояйды. Нүкте салу операторы Берілген орнынан бастап экранға мәтін жолын шығарады Сол жақ жоғарғы,оң жақ төменгі коор. бойынша төртбұрыш сызады Нүкте салу операторы Экран түсін, яғни рең түсін өзгертеді Шеңбер сызу процедурасы Сызық қалындығы мен стилін орнату Фигураның жиегінің түсін білдіреді
18
Үйге тапсырма 7.3. Графикалық объектілерді программалау
Үйге тапсырма 7.3. Графикалық объектілерді программалау
19
20
21
22
23
24
25
X

Чтобы скачать данную презентацию, порекомендуйте её своим друзьям в любой соц. сети.

После этого кнопка ЗАГРУЗКИ станет активной!

Кнопки рекомендации:

загрузить презентацию