- Презентации
- презентация 7 сынып меншіктеу
презентация 7 сынып меншіктеу
Автор публикации: Bukoneva S.B.
Дата публикации: 06.11.2016
Краткое описание:
1
2
0
Благодаря этой рекламе сайт может продолжать свое существование, спасибо за просмотр.
3
Жалпы техника қауiпсiздiгiң ережелерiне қойылатын талаптар төмендегiдей:
4
,, , ,,,,, ,, , ,,,, , ,,,, Сигнал
5
1 байт = бит 1 кбайт(килобайт) = байт, 1 мбайт(мегабайт) = кбайт, 1 гбайт(гигабайт) = мбайт, 1 байт = 8 бит 1 кбайт(килобайт) = 1024 байт, 1 мбайт(мегабайт) = 1024 кбайт, 1 гбайт(гигабайт) = 1024 мбайт,
6
Агентке құпия хатты оқуға көмектес 8, 23, 25, 8, 19 20, 23, 25, 1, 16, 37, 15,15,1 14, 8, 34, 14, 22, 8, 13 14, 8, 16! А Ә Б В Г Ғ Д Е Ё Ж З И Й К Қ Л М 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Н Ң О Ө П Р С Т У Ұ Ү Ф Х Һ Ц Ч Ш 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 Щ Ъ Ы I Ь Э Ю Я 35 36 37 38 39 40 41 42
7
БЛИЦ-ТУРНИР!
8
«Ақпарат» сөзі латын тілінен аударғанда түсіндіру, баяндау, мәлімет дегенді білдіреді. 2. Адам ақпаратты сақтай алмайды 3. Ақпаратты белгілі-бір алфавит арқылы ұсынуды кодтау деп атайды. 4. Ақпаратты екілік код пен көрсету үшін, құрылғы сегіздік күйді айыра білуі керек. 5. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі килобайт деп аталады. 6. Компьютер ақпараттық процестерді жүзеге асыратын құрал. 7. Тышқан ақпаратты сақтауға арналған құрылғы. 8. 1 Килобайт 1024 байтқа тең 9. Қазіргі компьютерлердің пернетақтасында 80 перне болады. 10. 8 нөл мен бірлердің көмегімен яғни бір байттың көмегімен 256 символ кодталады (ия) (жоқ) (ия) (ия) (ия) (ия) (жоқ) (жоқ) (жоқ) (жоқ)
9
2 Айнымалылар Айнымалы – Программамен бөлінген жадтың ұяшығы, оған атауы бойынша жүгінуге болады. Pascal- да айнымалы атауы тек латын әріптерімен , цифрларынан, сызу символнан жасалуы керек. Айнымалылардың типі: integer { бүтін } real { нақты } char { бір символ } string { символдық тіркес } boolean { логикалық }
10
Екінші аргумент қажеттілігіне байланысты айнымалы түрде жариялау үшін компилятор берілген айнымалы мен қандай іс-әрекеттер жасауға болатындығын білу керек Мысалы: логикалық типтегі айнымалар мен арифметикалық амалдар жасауға болмайды.
11
Тип Атаулар Мәндер аралығы Ұзындығы (Байт) shortint Қысқа бүтіндер -128-ден 127-ге дейін 1 integer Бүтіндер -32768-ден 32767-ге дейін 2 real Нақты -1,7Е 38-ден 1,7Е38-ге дейін 6 Boolean Логикалық True және False 1 Char Симвoлдық Бір символ,ол бір тырнақшаға алынады (мысалы, ‘a’) 1 string Жолдық Бір тырнақшаға алынған символдар тізбегі (мысалы, ‘мектеп’) 255 симвылға дейін 1 байт қосылған 1 байт әр символға
12
Мәліметтердің нақты типтерінде бүтін және бөлшек бөлімдер нүкте арқылы жазылады. Мысалы,екі бүтін онан бес былай жазылады:2.5
13
Програмада қолданылатын барлық айынмалылар арнайы var бөлімінде жариялануы тиіс,ол программада begin кілтік сөзіне дейін орналасады. Мысалы, Var a: shortint, b,c: real, d: string,
14
* Айнымалының мәнін қалай өзгертуге болады? Оператор – жоғары деңгейлі программалау тілінің командасы. Меншіктеу операторы айнымалының мәнін өзгерту үшін қолданылады. program qq, var a, b,c: integer, begin a := 5, b := a + 2, c := (a + 2)*(b – 3), end. a ? 5 5 b ? 5+2 7 c 7*4 28 Мысал:
15
* Меншіктеу операторы Жалпы құрылымы: Арифметикалық өрнектің құрамында тұрақтылар айнымалы атаулары арифметикалық амалдар белгілері: + - * / div mod функцияларды шақыру жақшалар ( ) көбейту бөлу бүтінді бүтінге бөлу бөлуден қалған қалдық <,айнымалы атауы>, := <,өрнек>,, азайту қосу
16
Мысалы, Екі санды қосу программасы: Program Imisal, Var A,b,c: integer, Begin a:=2, b:=3, c:=a+b, Write(‘a+b=‘,c), End.
17
Меншіктеу операторының жазылуы Х:=10 Х:=2*а+6 А:=’Информатика’ S:=S+1
18
Мысалы, Екі санды қосу программасы: Осылайша айнымалар негізгі сипатамалары оның атауы, типі және мәні болып табылады. Айнымалылардың сипаттамаларына мысал: атауы типі мәні а integer 2
19
* program qq, var a, b: integer, x, y: real, begin a := 5, 10 := x, y := 7,8, b := 2.5, x := 2*(a + y), a := b + x, end. Қай операторлар дұрыс жазылмаған? айнымалы атауы := белгісінің сол жағында болуы керек бүтін мен бөлшектің арасы нүктемен ажыратылуы керек нақты мәнді бүтін айнымалыға меншіктеуге болмайды
20
21
22
Program azaitu, Var а,b,c: integer, Begin a:=4, b:=3, c:=a-b, Write(‘a-b=‘,c), End. Екі санды азайтудың программасын жасаңдар.
23
Program bolindi, Var a, b, x: real, Begin Write (‘a, b-сандарын енгіз), Readln (a, b), X:=a/b, Writeln(‘x=’,x), End. Екі санның бөліндісін табу программасын құру керек.
24
Жүрілген жол және оған кеткен уақыт берілген. Жылдамдықты табыңдар. ύ=s/t Program jоl, Var s,t, ύ: real, Begin readln ( s,t), ύ:=s/t, Writeln (‘ύ=’,ύ), End.
25
Екі қабырғасы берілген. Тіктөртбұрыштың ауданын табыңдар Program aud, Var a,b, s: real, Begin readln ( a ,b ), S:=a*b, Writeln (‘S=’,S), End.
26
27
Өрнек құрамында не болады:
28
Нақты типке жататын асқабақтарды тап
29
1 2 3 4 5 6
30
Енгізу операторын қалай белгілейміз?
31
Нақты санды қалай белгілейміз?
32
Шығару операторын қалай белгілейміз?
33
Меншіктеу оператырын қалай белгілейміз?
34
Boolean қандай тип? Логикалық тип
35
Айнымалардың негізгі сипаттамалары? Атау, типі және мәні
36