7
  • Презентации
  • Презентация по информатике на тему Информатика лидері (5-11 класс)

Презентация по информатике на тему Информатика лидері (5-11 класс)

Автор публикации:
Дата публикации:
Краткое описание:

1
Аты-жөні: Милахатова Айгерим Балдиковна Туған жылы,айы,күні: 26.09.1988 Білі...
Аты-жөні: Милахатова Айгерим Балдиковна Туған жылы,айы,күні: 26.09.1988 Білімі: жоғары Педагогикалық өтілі: 3 жыл Мамандығы: Информатика пәні мұғалімі Оқу орыны: Арқалық мемлекеттік педагогикалық институты-2013 Ұстанымы: “Өзіңе сен, өзіңді алып шығар білімің мен ақылың екі жақтан” Қостанай облысы, Жангелдин ауданы , Қарасу ауылы “А.Байтұрсынов атындағы орта мектебі”ММ-сі
2
ХХІ ғасыр информатигі
ХХІ ғасыр информатигі
0
 
Благодаря этой рекламе сайт может продолжать свое существование, спасибо за просмотр.
3
Оқушылардың ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін, танымдық қабіле...
Оқушылардың ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыта отырып, олардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру. Сайыстың мақсаты:
4
Армысыздар осында жиналғандар Сіздерді қызықтырар небір сыр бар Рұқсат берсе,...
Армысыздар осында жиналғандар Сіздерді қызықтырар небір сыр бар Рұқсат берсе, біздерге көрермендер Кешімізді басталық қатысушылар - дей келе сайысымыздың қатысушыларымен таныс болыңыздар . Бүгінгі біздің сайысымызға қош келдіңіздер!
5
6-сынып оқушылары: Сейдалы Аягөз Дерібсалы Ақерке 7-сынып оқушылары: 8-сынып...
6-сынып оқушылары: Сейдалы Аягөз Дерібсалы Ақерке 7-сынып оқушылары: 8-сынып оқушылары
6
Сайыс 6 бөлім бойынша өткізіледі. І. бөлім. «Ойлан тап!» ІІ. бөлім. «Қанша ті...
Сайыс 6 бөлім бойынша өткізіледі. І. бөлім. «Ойлан тап!» ІІ. бөлім. «Қанша тілді білесің?» ІІІ. бөлім. «Дешифратор». ІV. бөлім. «Ғажайып алаң». V. бөлім. «Адасқан әріптер». VІ. бөлім. «Құпия жәшік» сұрағы (Қатысатын оқушы 6, ІІ бөлімнен бастап 1 оқушыдан шығарылып отырады)
7
І. бөлім. «Ойлан тап!» Бұл бөлімде сұрақ бірдей қойылады. Қай оқушы бірінші...
І. бөлім. «Ойлан тап!» Бұл бөлімде сұрақ бірдей қойылады. Қай оқушы бірінші болып қол көтереді, сол оқушы сұрақтардың жауабын береді. Егер сұрақтың жауабынан қателессе онда келесі оқушы жауап беруге мүмкіншілік бар. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпайдан беріледі.
8
1.Ең бірінші программа құрған оқымысты........... 2. Алгоритм сөзі қай ғасыр...
1.Ең бірінші программа құрған оқымысты........... 2. Алгоритм сөзі қай ғасырда кімнің есіміне байланысты пайда болған? 3. Программа неше бөліктен тұрады? 4. Программамен басқарылатын аналитикалық машинаны ойлап шығарған ағылшын ғалымы... 5. АҚШ - тың IBM фирмасы қай жылдан бастап дербес компьютерлерді шығара бастады? 6. Деректерді уақытша сақтауға арналған құрылғы 7. Операциялық жүйе дегеніміз не? 8. Электронды есептеуіш машинаның даму буындары нешеге бөлінеді? 9. Дүниежүзілік компьютерлер арасындағы байланыс ортасы 10. Деректер бойынша шамамен жасы 2000 - 5000 жыл болатын құрал? 11. Алғашқы есептеу құрылғысы 12. Қазіргі ғалымдар немен есептейді? 13. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі 14. Интернетпен байланыс жасайтын құрылғы 15. Пернетақта дегеніміз не? 16. Компьютердің атасы кім? 17. Баспаға шығару құрылғысын не деп атайды? 18. Компьютердің негізгі құрылғыларын ата Сұрақтары:
9
СЫЙЛЫҚ
СЫЙЛЫҚ
10
Backspace Мәліметті солға қарай өшіретін перне.
Backspace Мәліметті солға қарай өшіретін перне.
11
NumLock Бұл пернені баспасақ санды тере алмаймыз?
NumLock Бұл пернені баспасақ санды тере алмаймыз?
12
С.Сейфуллин Мәліметті оңға өшіретін перне delete
С.Сейфуллин Мәліметті оңға өшіретін перне delete
13
Қиып алу командасы Түзету-қиып алу Правка-вырезать Ctrl+Х
Қиып алу командасы Түзету-қиып алу Правка-вырезать Ctrl+Х
14
Сақтау командасы Файл - сақтау Файл - сохранить Shif+F12
Сақтау командасы Файл - сақтау Файл - сохранить Shif+F12
15
Болдырмау командасы Түзету-болдырмау Правка-отменить Alt+Backspace
Болдырмау командасы Түзету-болдырмау Правка-отменить Alt+Backspace
16
Құжатты ашу Файл - ашу Файл-открыть Сtrl+О
Құжатты ашу Файл - ашу Файл-открыть Сtrl+О
17
Ойынның шарты: Әр оқушыға 4 сұрақтан қойылады. Сұраққа “иә” не “жоқ” деп жауа...
Ойынның шарты: Әр оқушыға 4 сұрақтан қойылады. Сұраққа “иә” не “жоқ” деп жауап беру керек. Әр дұрыс жауап 10 ұпай деп саналады. ІІІ. бөлім. «Дешифратор».
18
1.«Ақпарат» сөзі латын тілінен аударғанда түсіндіру, баяндау, мәлімет дегенд...
1.«Ақпарат» сөзі латын тілінен аударғанда түсіндіру, баяндау, мәлімет дегенді білдіреді. 2. Баспаға шығару құрылғысы пернетақта деп аталады. 3. Адам ақпаратты сақтай алмайды. 4. Ең алғашқы ЭЕМ 1946 жылы АҚШ - та пайда болды. 5. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі килобайт деп аталады. 6. Компьютер ақпараттық процестерді жүзеге асыратын құрал. 7. Тышқан ақпаратты сақтауға арналған құрылғы. 8. Пернетақта компьютерге ақпаратты енгізу құрылғысы. 9. Қазіргі компьютерлердің пернетақтасында 80 перне болады. 10. Delete алдыңғы символды өшіру пернесі 11. «Информатика» пәні ЭЕМ - нің көмегімен ақпараттарды жинау, сақтау, өңдеу заңдылықтарын зерттейтін ғылым. 12. 1 Килобайт 1024 байтқа тең. 13. Дисплей компьютер экранына ақпаратты шығарушы құрылғы 14. Сканер ақпаратты енгізу құрылғысы. 15. Электронды есептеуіш техниканың даму тарихы бірнеше буындарға бөлінеді. 16. 1846 жылы Бэббидж машинасына программа жазған Ада Лавлейс.
19
ІV. бөлім. «Ғажайып алаң». Бұл сайыста әр оқушы өзінің қалаған сұрақты таңда...
ІV. бөлім. «Ғажайып алаң». Бұл сайыста әр оқушы өзінің қалаған сұрақты таңдай алады. Мұндағы берілген сұрақтар тек пернетақтаға байланысты берілген.
20
20 30 20 20 30 40 40 30 40
20 30 20 20 30 40 40 30 40
21
Бұл жарыс біткен жоқ кетпейік, Келесі бөлімге беттейік. Бәріміз бірігіп, бас...
Бұл жарыс біткен жоқ кетпейік, Келесі бөлімге беттейік. Бәріміз бірігіп, бас қосып, Адасқан әріпті реттейік. V. бөлім. «Адасқан әріптер».
22
Бұл турда оқушыларға әріп орындары ауысып кеткен сөздер беріледі. Әр оқушы ә...
Бұл турда оқушыларға әріп орындары ауысып кеткен сөздер беріледі. Әр оқушы әріптерді орындарына қою арқылы компьютер құрылғыларының аттары мен информатика пәніне қатысты термин сөздер шығару керек. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпайдан беріледі(ал орындау уақыты 1минут)
23
М Т П Л О Т Т Н О М И Ы П Р Р Т Е И Д Е К Ш Н И Е Е Р О М М Р Қ А Н Т Р Н Н И...
М Т П Л О Т Т Н О М И Ы П Р Р Т Е И Д Е К Ш Н И Е Е Р О М М Р Қ А Н Т Р Н Н И Т О Н Т С Ө З Е Т Р О П А И Б А Й Т Т Е З Р М В П И К М Е Р Е О Ә И А Р С О Ұ А Ф Ц Т Р И Х Е Д Я Й Л Е І У В Ж Л И Я И Ц С Н С Д А Ь Ф И К А С О Р А Б О Н Е Н Т
24
VІІ. бөлім. «Құпия жәшік» Екі жәшіктің ішінде бөлек - бөлек информатика қатыс...
VІІ. бөлім. «Құпия жәшік» Екі жәшіктің ішінде бөлек - бөлек информатика қатысты заттар тұр, бұл заттар екі топқа қойылатын сұрақтардың жауабы болып табылады, егер осы «Құпия жәшік»- тің ішінде не тұрғанын тапса онда 10 ұпаймен бағалаймыз? (2 минут уақыт беріледі)
25
1- сұрақ 1694 жылы атақты неміс математигі Лейбниц Паскальдің идеясын дамытып...
1- сұрақ 1694 жылы атақты неміс математигі Лейбниц Паскальдің идеясын дамытып, өзінің механикалық есептеу машинасын арифмометрді құрастырды. Дөңгелек орнын цилиндрді қолданғанда. Бұл құрал күрделі қосу мен алу амалдарымен қоса көбейту, бөлу амалдарын квадраттау амалдарын орындайтын болды. Осы арифмометрдің негізін ала отырып орыс өнер тапқыштары П. Л. Чебышев пен В. Т. Однер қандай есептеу құралын жасады? Бұл жәшіктің ішінде қандай құрал? 2-сұрақ Мәлімет сақтайды, ақпарат тасиды, бұған 1 гигабайт т.б сан сәйкес келеді. Бұл не? Жәшікте қандай құрал бар?
26
Ойын толқын , айналған қатты ағысқа Табылғандай танымда, жат дауыста. Біреу о...
Ойын толқын , айналған қатты ағысқа Табылғандай танымда, жат дауыста. Біреу озып келеді қатарынан, Біреу қалып жатады асығыста. Ойын толқын жатқанда асып , тасып, Біреу мығым, біреулер шалыс басып. Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар, Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып.
27
Осымен «ХХІ ғасыр информатигі» атты сайысын «Білім марапатқа жету үшін емес,...
Осымен «ХХІ ғасыр информатигі» атты сайысын «Білім марапатқа жету үшін емес, парасатқа жету үшін керек» деген керемет сөзін есімізге берік ұстанып, сайысымызды аяқтаймыз. Жеңімпазды құттықтаймыз! Сау болыңыздар!
28
29
30
31
32
33
34
35
36
 
 
X

Чтобы скачать данную презентацию, порекомендуйте её своим друзьям в любой соц. сети.

После этого кнопка ЗАГРУЗКИ станет активной!

Кнопки рекомендации:

загрузить презентацию