7


  • Учителю
  • Технологическая карта на тему «Күлгін орман ғажайыптары»

Технологическая карта на тему «Күлгін орман ғажайыптары»

Автор публикации:
Дата публикации:
Краткое описание:
предварительный просмотр материала

Ересек топ үшін

ұйымдастырған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы.

</ Тәрбиеші: Игсатова Ж.А Білім аудандары: Таным. Кіші сала: Қ.М.Т.Қ. (В.Воскобовичтің дамытушылық ойындары) Тақырыбы: «Күлгін орман ғажайыптары» Мақсаты:

- «Волшебная восьмерка» ойын - құрал арқылы апта күндерін құрастыра білу;

- кординаттық сетка бойынша нүкте бейнелерін шығаруды (мысық білу, балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту;

- түссіз шаршы көмегімен 10 -ға дейін тура және кері санай білу;

- счетовизик арқылы қарапайым арифметикалық мысалдарды орындай алу;

- зейіндік ойлауын, есте сақтауларын дамыту;

-қоршаған табиғаттың сұлулығын көре білуге, оған қызығушылығын, сүйіспеншілігін арттыру. Әдіс-тәсілдер: ойын әдісі, қорытынды, салыстыру, сұрақ-жауаптар, өз тәжірибесінен білімдерін қолдану, мадақтау,

Қолданатын технологиялар: ойын технологиясы, Воскобович технологиясы. Дидактикалық материалдар: «Күлгін орман», геоконт, гевизор, «Волшебная восьмерка», түссіз шаршы, В.Воскобовичтің шаршылары.-Балалар біз сендермен бүгін орманға барамыз. Орманға баруға бізге сиқырлы шаршылар көмектеседі. Осы шаршыдан қандай көлік жасауға болады?

Қолдарына шаршыларды алып ұшақ жасайық.

Балалар қуана келіседі.

Ұшақ жасауға болады.

Балалар шаршыларды қолына алып ұшақ жасайды

Іздену- ұйымдастырушы

  • Міне біз ормандамыз.

  • Орманның ауасы өте таза, кәнеки балалар таза ауаны жұтып, дем алайық.

  • Балалар қараңдарша, кім бізді күтіп алды? - Балалар, бізді Гео көріп көңілденді, қуанып тұр. Гео бізбен бірге орман алаңында ойын ойнайды. Ойын: «Апта күндерін атау» -Бір аптада неше күн? -Балалар біз неше күн демаламыз? -Жұмыс істейтің күндері? -Ал бүгін қай күні?

Ғажап алаңда алтын өнімдерінде атай Юк тұрады. Ол сиқырлы өрмекпен ойнағанды өте жақсы көреді. Міне қарандар менде де сиқырлы өрмек бар. Ойын: «Геоконт. Геовизор» -Мен өрмекші боламын, ал сендер менің кішкентай өрмекшілерім боласыңдар. -Балалар қарандаршы неге ұқсайды?

Сергіту сәті «Математикалық жаттығулар»

-Балалар ары қарай барайық. Теңіз Айс. Незримка теңіз Айс қорғаушысы мұздарды неше түрлі бейнелерге айналдырады. Енді Незримка бізді ары қарай жібермегісі келді. Егер біз оның тапсырмасын орындасақ, ол бізді жібереді. Енді не істейміз? Осында қаламыз ба?

Ойын: «Түссіз шаршы» кім тез 10 түссіз шаршыны жинайды, сол женеді.









Енді біз топқа қайтайық. Немен баруға болады? Бізді счетовозик күтіп тұр. Бірінші есептерді шағарып алайық, содан кейін ғана счетовозик пен қайтамыз.

Балалар орман дауысын тыңдап, таза ауада дем алады.

-Гео.

-Балалар (апта күндері. Демалыс күндері. Бүгінгі күн) атап «Волшебная восьмерка» көрсетеді.

-Дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі,бейсенбі,жұма,сенбі,жексенбі.

-Сенбі, жексенбі. -Бейсенбі.









Балалар орындыққы отырады. Маркер мен нүктелерді қойып сызады.

Жауаптары (мысыққа, гүлге,күртеге т.б.)





Балалар сызады Ф4-ф2-к2-к4-ж2-з3-г2-ф4.

Балалар музыка әуемен жаттығуларды орындайды.

Түссіз шаршыдан 10шаршы құрастырады. Балалар тура және кері санайды.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1

























-Счетовозикпен.

3+2=5 5-3=2 Балалар топқа барады.

Рефлексивті - коррекциялаушы

Балалар біз қайда болдық? - Не істедік? -Біз немен балабақшаға келдік? -Қандай қызық ойындары болды?

Орманда болдық. Геоконт. Гевизор. Сиқырлы таяқшылар. Считавозикпен. Түссіз шаршы.



Күтілетін нәтижелер:

Елестетеді:



Түсінеді:

- кординаттық сетка нүктелері бойынша бейнелерді (мысық);

  • Счетовозик арқылы қарапайым арифметикалық мысалдарды шешу;

Қолданады:

  • апта күндерін ретімен орналастыруды білу; - түссіз шаршы арқылы 10 көлеміндегі тура және кері санауды;

  • геометриялық пішіндері өзгерте білу;

  • В. Воскобовичтің дамытушылық ойындары;

- «Волшебная восмерка» арқылы апта күндерін құрастыра білу;



















 
 
X

Чтобы скачать данный файл, порекомендуйте его своим друзьям в любой соц. сети.

После этого кнопка ЗАГРУЗКИ станет активной!

Кнопки рекомендации:

загрузить материал