7


  • Учителю
  • Математика және логика АШЫҚ САБАҚ

Математика және логика АШЫҚ САБАҚ

Автор публикации:
Дата публикации:
Краткое описание:
предварительный просмотр материала

Күнделікті сабақты жоспарлау 2- тоқсан

2 «Ғ» сыныпқа арналған сабақ жоспары Пәні: математика және логика Сабақ № 50

Сабақтың тақырыбы: Екі қосылғыштың қосындысын табуға берілген құрама есептер. Елестетуді жетілдіру.

Сабақтың мақсаты мен міндеттері:
Білімділік: Оқушылардың екі қосылғыштың қосындысын табуға берілген құрама есептер шығару ,елестетуді жетілдіруге байланысты жаттығуларды орындату , білігін жүйелеу, берілген тапсырмаларды орындау дағдысын қалыптастыру
Дамытушылық:дағдыларын жетілдіру, оқушылардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту, оқушылардың танымдық белсенділіктерін ынталандыру,

Тәрбиелік: бір-біріне өзара көмек, мейірімді қарым-қатынас қалыптастыру

Сабақтың әр кезеңдерінде оқушылардың құзіреттіліктерін қалыптастыру:
Басты құзіреттіліктер: құндылықты-бағдарлы, мәдениеттанымдылық.

Негізгі құзіреттіліктер: табиғаттанушылық, денсаулық сақтау, жан-жақты мәдениеттілік.

Құрал-жабдықтар: карточкалар
Сабақ түрі: □ аралас.
Оқыту әдістері: □ - Оқу-танымдық әрекеттерін ұйымдастыру әдістері

Пайдаланған жаңа технологиялар (сын тұрғысынан ойлау)

Қолданылған жұмыс формалары (жекелеме жұмыс, жұппен жұмыс) Сабақ барысы

Сабақ құрылымы

Мұғалімнің әрекеті

Оқушылардың әрекеті

1.Кіріспе.


2.Ұйымдастыру

3. Жаңа сабақ


4. Сергіту сәті


5.Бекіту тапсырмалары

\

6. Бағалау

7.Үйге тапсырма

Амандасу. Психалогиялық бағыт.

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де ,

Қуанайық , достарым,

Арайлап атқан күнге!

Этнограф - ғалымдардың пайымдауынша, ата-бабаларымыздан бізге жеткен ұлттық ойындарымыздың тарихы Қазақстан жерінде б.з.б. бірінші мыңжылдықта-ақ қалыптасқан. Олардың ішінде тоғызқұмалақ, қуыршақ, асық ойындары Азия елдерінде тайпалық одақтар мен алғашқы мемлекеттерде кеңінен тарады. Біздің қоғамыздағы ұлттық ойындардың негізі, шығу тегі халқымыздың көшпелі дәстүрлі шаруашылық қарекеттерінен бастау алады.

Ахмет Жүнісов- 1926 жылы 20 маусымда бұрынғы Семей облысының Ақсуат ауданындағы Қызылтас аулында дүниеге келген. Бала шағында шекара асып, жастық шағын Қытайда өткізген ол 1947 жылы Үрімжі қаласындағы педагогикалық институтты бітіргеннен кейін, Шыңжан өлкелік «Шұғыла» журналының бас редакторы болып қызмет атқарады. Ахмет Жүнісов Қытайдағы қазақ әдебиетінің дамуына үлес қосып, ондағы қазақ баспасөзінің көшбасшыларының бірі болады.


« Өзге халықтар сияқты қазақтың да ертеден қалыптасқан, атадан - балаға мұра болып жалғасып келе жатқан ұлттық ойын-сауық түрлері бар. Зер салып байқап отырсақ, ол ойын-сауықтар қазақтың ұлттық ерекшелігіне, күнделікті тұрмыс-тіршілігіне тығыз байланысты туған екен және адамға жастайынан дене тәрбиесін беруге, оны батылдыққа, ептілікке, тапқырлыққа, күштілікке, төзімділікке т.б. әдемі адамгершілік қасиеттерге баулуға бағытталған екен»

Аңға, малға байланысты ойындар:

  1. Математикалық диктант.

«Аңшы» ойыны

Құр ( Tetrao tetrix) - отрядына жататын. Қазақстанда дейінгі орманды аймақтарда мекендейді. , , (Жоңғар) Алатауларында да кездеседі. , көбінесе итмұрын, бұта арасында тіршілік етеді. Дене тұрқы 53 - 57 см, салмағы 1,2 - 1,8 кг. Қоразы ірі, түсі қара, қанатынан қиғаш орналасқан ақ жолақ айқын байқалады. Құйрығының қауырсыны сыртына қарай қайырылып орналасады. Мекиені қара шұбар келеді. Құр - отырықшы . Құр полигамды, бұтаның, ағаштың түбінен шұңқыр қазып, ұясын жерге салады, оған ағаш бұтағын, жапырақ, кейде мүк және қауырсын төсейді. Аналығы 4 - 12 жұмыртқа салады. 23 - 25 күнде шығарады. Негізгі қорегі - . Балапандары алғашқы аптада қоңыздармен, дернәсілдер және жұлдыз құрттармен, құмырсқалармен, қандалалармен, өрмекшілермен, масалармен, шыбындармен қоректенеді.

14-8 =6 5+8=13 1дм 2 см=12 см

16-9=7 7+4=11 1дм-2 см=8 см

8+3=11 6+6=12

Түрлі заттармен ойналатын ойындар

Арқан тарту. 112 -бет №5. Амалдарды орында

13 - 5 =

18 - 9 =

9 + 5 =

7 + 6 =

3 + ( 7 + 2) =

7 + 7 - 5 =

8 + 6 =

5 + 10 =

«Жаяу көкпар»

Бұл ойын жазды күні, кең жазықта ойналады. Ойын өтетін жердің ұзындығы 50-60 метр, көлденеңі 25-30 метрден кем болмайды. Сол жазық алаңның бір шетіне шағын дөңгелек шеңбер сызылады да, ішіне құм түйілген ак, шүберек қойылады. Алаңның екінші шетінен де сондай сызық сызылып оны көмбе деп белгілейді. Ортадан сызық сызылады. Ойынға қатынасушылар екі топқа бөлінеді де сол ортадағы сызықта сан құрып тұрады. Ойынды жүргізу үшін екі топқа ортақ бір басқарушы тағайындалады. Орамал жатқан және көмбе етіп белгіленген жерде екі ойыншы бақылаушы болып тұрады. Басқарушының берген белгісі бойынша ойын басталады. Әр топтың ойыншысы құм түйілген шүберекке бұрын жетіп, оны көмбеге жеткізуге тырысады. Топтың қалған ойыншылары оған көмекке келеді. Ал қарсы топ, одан шүберекті алып, өздері апаруға тырысады. Қызу тартыс басталады. Ойынға қатысушылар айла-амал қолданып, алаңның ішінде бұлтарып қаша жүріп, өз тобының көмбеге бұрын әкелуін қарастырады. Бірақ белгіленген межелі жерден шығуға болмайды. Көмбеге белгіленген мерзімде жеткізген ойыншы ұпайды көбірек алады, Ойынға допты да пайдалануға

1- топ

Бұршақ - 7д

Бидай - ? д, 9-ы артық

7 + 9 = 16 (д)

Жауабы: көртышқан қысқы азыққа 16 бидай дәнін жинады.

2- топ

9- ы артық

7 д

? д


7 + 9 = 16 (д)

Жауабы: көртышқан қысқы азыққа 16 бидай дәнін жинады.

Зеректілікті, ептілікті және икемділікті қажет ететін ойындар

Жасырынбақ- Теңдеу шешу. 112 бет №7

Х + 6 = 11 10 + z = 20 y + 7 = 7

X = 11 - 6 z = 20 - 10 y = 7 - 7

X = 5 z = 10 y = 0

5 + 6 = 11 10 + 10 = 20 0 + 7 = 7

11 = 11 20 = 20 7 = 7


Дене шынықтару спорт ойындары

Аламан бәйге - 112 - бет №4
Есепті шығар және кері сесеп құрастыр

Раушан - 8 т

Тікенек -? т 12т

12 - 8 = 4 (т)

Жауабы: тікенек гүл 4 тамшымен суғарылды.


Раушан - ? т

Тікенек - 4 т 12т

12 - 4 = 8 (т)

Жауабы: раушан гүл 8 тамшымен суғарылды.


Теңге алу-Жерде жатқан теңгені атпен шауып келе жатып іліп алу үлкен ептілікті, ат құлағында ойнайтын шабондоздық тәжірибені талап етеді. Теңгені жерден іліп алғандарға бәйге беріледі. Бұрындары қазақ жігіттері атпен шауып келе жатып қолындағы қылышымен жерде жатқан тезекті түйреп алып көкке лақтырып жіберіп, оны жалма-жан қылышымен екіге бөліп шауып түсіретін.


Теңге алу- 112 бет № 6 өрнектің мәнін тап

15-с , с=5,8,10,15,0.

15 - 5 =

15 - 8 =

15 - 10 =

15 - 15 =

15 - 0 =


Тоғызқұмалақ - қазақтың ұлттық дәстүрлі ойындарының бірі, ақыл-ой ойыны.

Соңғы деректерге қарағанда, оның шығу тарихы 4 мың жылдық кезеңді қамтиды. Ал кейбір мамандардың айтуынша, оның пайда болған кезі бұдан да көп уақыт болуы әбден мүмкін. Тоғызқұмалақ өткен ғасырларда қазақ даласындағы ең кең тараған ойын болатын.

№1

Дойбы ойнау жарысында Арман , Сәкен және Дархан алғашқы үш орынды алды. Арман бірінші де, үшінші де орын алған жоқ. Сәкен үшінші орын алған жоқ.Жарыста балалардың әрқайсысы қандай орындарды иеленді?

Арман : 2- орын

Сәкен : 1- орын

Дархан : 3- орын алды.


№2 Есептей алмай отырмын.

Он екі үйрек көріп ем,

Үшеуі ұшып кетті

Төртеуі суға түсіп кетті

Айтпауға сөз қалмады.

Қаншасы орнынан қозғалмады?

Жауабы: 5 үйрек


№3.Төртеуі 4 сағат шахмат ойынын ойнады. Әрқайсысы қанша сағат шахмат ойнады?

4 сағат

№4. Алдында 1, артында 2, алдында 2, біреуі екеуінің арасында және үшеуі бір қатарда қаз ұшып келеді. Барлығы неше қаз?

Жауабы: 3 қаз


№5 Тест тапсырмасының жауабы:

  1. 9 санынан 7-і артық сан:

А) 16 Ә) 15 Б) 2


2. 11 санынан 2 -і кем санды тап:

А) 9 Ә) 13 Б) 8


3. 8 бен 5 санының қосындысы нешеге тең

А) 3 Ә) 15 Б) 13


4. Бірінші қосылғышты табу үшін:

А) қосындының мәнінен 2- ші қосылғышты азайтамыз

Ә) қосындының мәнінен 1- ші қосылғышты азайтамыз

Б) 1-ші қосылғышқа 2-ші қосылғышты қосамыз


5. Азайғышты табу үшін:

А) азайтқыштан айырманың мәнін азайтамыз.

Ә) қосындының мәнінен 1- ші қосылғышты азайтамыз

Б) азайтқышқа айырманың мәнін қосамыз.


«Жүректен жүрекке»

Бағалау

Үйге тапсырма

Сабаққа дайындалу

жұмысын орындау.

Жинақтау.

Күнделікке қояды.Үйге тапсырма жазады






 
 
X

Чтобы скачать данный файл, порекомендуйте его своим друзьям в любой соц. сети.

После этого кнопка ЗАГРУЗКИ станет активной!

Кнопки рекомендации:

загрузить материал