7


  • Учителю
  • Внекласный урок по информатике на тему Информатика әлеміне саяхат

Внекласный урок по информатике на тему Информатика әлеміне саяхат

Автор публикации:
Дата публикации:
Краткое описание:
предварительный просмотр материала



Информатикалық - интеллектуалды ойын

Тақырыбы: «Информатика әлеміне саяхат»

Пән: Информатика





Кезеңдер:



1. Өзім туралы (5 мин)

2. Бәйге (15 мин)

3. Полиглот (10 мин)

4. Құпия алаң (10 мин)

5. Тапқырлық (10 мин)

6. Бейне сұрақ (10 мин)

7. Жеңімпаздарды марапаттау.



Әр сыныптан үздік 1 оқушыдан қатысады

5-11 сынып

«Информатика әлеміне саяхат»

(Информатикалық - интеллектуалды ойын)







Ойын-толқын , айналған қатты ағысқа,

Табылғандай таным да, жат дауыс та.

Біреу озып келеді қатарынан,

Біреу мініп жатқанда аптығыста.



Ойын-толқын, жатқандай асып, тасып,

Біреу мығым, біреулер шалыс басып.

Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар,

Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып.



І бөлім «Өзім туралы».



Музыкалық сәлем



ІІ-бөлімізді бастаймыз.



8 сынып «Тиара» би тобына кезек берейік

IIІ- бөлім. «БӘЙГЕ»



Әрбір дұрыс жауабы үшін 10 ұпай беріледі



1. Мәліметтердің бейнесін шығаруға арналған құрылғы? (монитор).

2. Дербес компьютерді басқаратын пернелік құрылғы? (пернетақта).

3. Мәліметтерді сақтаудың бірлігі ретінде қандай объект қабылданған? (Файл).

4. Бұл термин латынның түсіндірілу, баяндау, білу деген ұғымынан туындаған ағылшынның information сөзінен шыққан. (информация).

5. Соңғы кезге дейін ең кең таралған, арзан, әрі пайдалануға қолайлы принтер (матрицалық).

6. Ақпараттың құрамдас бөлігі - (мәлімет).

7. Тышқаның ағылшынша аталуы - (маус).

8. Текстің қазақша аталуы - (мәтін).

9. Мәліметті басып шығару құрылғысы - (принтер).

10. Мәліметтерді тасмалдау құралдарының бірі - (диск).

11. Жадтың көлемі немен өлшенеді - (байт).



1. Файлдың аты кез-келген шектелген нелерден тұрады. (Әріптер)

2. Компьютердің ең негізгі құрылғысы - ( жүйелік блок)

3. Көптеген жартылай өткізгішті элементтерден тұратын және компьютерде барлық есептеулер мен ақпарат өңдеу жұмыстарын орындайтын электрондық схема - (процессор).

4. Алыс қашықтықтағы компьютерлер арасында байланыс арналары бойынша мәліметтер алмасу үшін қолданылатын құрылғы - (модем).

5. Қандай мәліметтерді енгізу үшін сканерлер, графиктік планшеттер және цифрлы фотокамералар қолданылады. (графиктік)

6. Графиктік меңзермен басқарылатын құрылғы - (тышқан).

7. Кескінді құрайтын кішкене нүктелер - (пиксель).



1. Аналық тақшада орналысатын құрылғылардың бірі - (слоттар).

2. Процессор компьютердің басқа құрылғыларымен, соның ішінде ең алдымен жедел жадпен _____________ деп аталатын өткізгіштер тобы арқылы байланысқан. Сол өткізгіштер қалай аталады. (шина).

3. Таңбашаны орысшасы. Ол объектіге нұсқағыш қызметін атқарады.(ярлык)

4. Ақпаратты қағазға жазып өзге жерге жіберуді не деп атайды? (хат)

5. Монитормен бірігіп дербес компьютерді ішкі бейнежүйесін не құрайды? (бейнекарта)

6. Компьютерлік ойындарда қоданылатын қолмен басқарылатын тетік - (джойстик).



ІІІ -бөлімге кезек берейік.



ІІІ - бөлім. «ПОЛИГЛОТ».



Келді кезек полиглотты шешуге,

Жауаптарды аударуға үш тілде.

Қазақ, орыс, ағылшынды білсеңіз,

30 ұпай, шәкірт саған несібе.





1. Жүйелі блок; Системный блок; System unit.

2. Монитор; Монитор; Screen.

3. Құлақшын: Наушник; Headphones.

4. Бума; Папка; Icon.

5. Ұлғайтқыш; Лупа; Magnifying glass.

6. Мәтіналғы; Сканер; Scanner.

7. Тінтуір; Мышка; Mouse

8.Пернетақта; Клавиатура; Keybord

9. Қатқыл диск; Винчестер; Hald disk

10.Басып шығарғыш; принтер; printer.



Осы бөлімнің соңында ұпай төмен 1 (екі) білімалушы ойыннан шығарылады. Сонымен ІV - бөлімге 5 білімалушы шығады.



ІV - бөлім. «ҚҰПИЯ АЛАҢ».



Бұл бөлімнің шарты бойынша ІІІ бөлімнің қорытындысы бойынша ең төменгі ұпай санын алған білімалушыдан бастаймыз. Ойынның шарты білімалушы өзіне кез-келген ұяшықты таңдайды, ұяшық астында сұрақ пен ұпай саны немесе тек ұпай, келесіге жүріс, сұрақ пен сыйлық жазылған. Егер раққа дұрыс жауап берсе ары қарай ұяшықтарды таңдауды жалғастырады. Егер дұрыс жауап бере алмаса білетін білімалушы жауап беріп, ойынды сол жалғастырады.



1) 0 мен 1 нені құрайды ? 5 ұпай : Битті құрайды

2) Графикалық ақпаратқа нелер жатады ? 10 ұпай: Суреттік ақпараттар жатады.

3) Принтердің түрлерін ата? 20 ұпай Матрицалық , лазерлік, сия бүріккіш және термографиктік (плоттер)

4) Операциялық жүйе дегеніміз не ? сыйлық: Бұл қолданбалы программаларға бақылау жасап түрлі программалардағы мәліметтердің шатасып кетпеуін қадағалап отыруы қажет .

5) Джойстик дегеніміз не ? 5ұпай: Джойстик - компьютерлік ойындарда қолданылатын қолмен басқарылатын тетік.

6) Біздің компьютерлер қандай операциялық жүйеде жұмыс істейді ? 10 ұпай : Microsoft Windows

7) Келесіге жүріс

8) Процессор дегеніміз не ? 20 ұпай: Процессор - көптеген жартылай өткізгішті элементтерден тұратын және компьютерде барлық есептеулер мен ақпарат өңдеу жұмыстарын орындайтын электрондық схема .

9) Компьютердің қосымша құрылғыларын ата? 25 ұпай : Диск, дискет,флешка, принтер, калонкалар т.б.

10) Қапшық папка дегеніміз не ? 20 ұпай : Аты аталған файлдар тобы

11) Бауыржан деген сөзде неше байт бар ? 15 ұпай: 1байт

12) Келесіге жүріс

13) Файл дегеніміз не ? (сыйлық): Белгілі бір атпен аталған дискідегі біртекті мәліметтер жиыны

14) Компьютерлік дискілерді ата ? 15 ұпай: (CD-ROM, DVD-ROM, BD-ROM)

15) Флешка дегеніміз не ? 5 ұпай: Ақпаратты тасымалдаушы құрал

16) Қатқыл диск қайда орналасқан ? 10 ұпай: Жүйелі блокта

17) +5 ұпай:

18) Компакт дискіні оқитын құрылғы? 15 ұпай: Жүйелі блок

19) «Диск» сөзінде қанша бит бар ? 25 ұпай: 4 бит

20) +5 ұпай:





V - бөлім. «Тапқырлық».



Бұл бөлімнің шарты бойынша ІV бөлімнің қорытындысы бойынша ең жоғарғы ұпай санын алған білімалушыдан бастаймыз. Бұл ойының шарты бойынша ұяшық бетттерінде ұпай саны жазылған, оның астында жұмбақ жасырылған. Білімалушы дұрыс жауап берсе де, жауап бере алмаса да келесі ойыншы ойынды жалғастырады.



Қағаз бетінен алады,

Бірден компьютерге салады.

(Мәтіналғы)



Компьютермен енеді,

Қағазға басып береді.

(Басып шығарғыш)



Төрт бұрышты әйнек,

Тұнып тұрған әлек.

(Монитор)



Бес атаның балалары

Қыдырмашы біреуі.

Бір күн бар да, бір күн жоқ.

Соны есепке алсақ,

Ұзын саны жүз жеті.

(Пернетақта, тінтуір)



Өзі темір, жаны жоқ.

Ақпаратты сақтап таратқан,

Жұртты өзіне қаратқан.



(Жүйелік блок)



Командалар жиынынан тұрады,

Мақсатыңды орындайды.



(Мәзір жолы)



VI - Бөлім «БЕЙНЕ СҰРАҚ»



Әділ -қазыларға кезек берейік

Қатысушыларымызды марапаттау!



 
 
X

Чтобы скачать данный файл, порекомендуйте его своим друзьям в любой соц. сети.

После этого кнопка ЗАГРУЗКИ станет активной!

Кнопки рекомендации:

загрузить материал