- Учителю
- Сабақ жоспары 'Қарапайым анимациялар жасау, анимация реттері' 10 - сынып
Сабақ жоспары 'Қарапайым анимациялар жасау, анимация реттері' 10 - сынып
Күні: _______________
Сыныбы:____________
Сабақтың тақырыбы: Қарапайым анимациялар жасау, анимация реттері.
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділігі: Flash бағдарламасында анимация құрудың тәсілдерін меңгеру
ә) Дамытушылығы: оқушылардың ойлау қабілетімен қызығушылығын арттыру.
б) Тәрбиелігі: Анимациялық реттер бойынша жұмыс жасауын қадағалау.
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақта қолданылатын көрнекті құралдар: Компьютерлер, топтамалар, тапсырмалар, т.б.
Сабақтың өту барысы:
-
Оқушыларды ұйымдастыру
-
Жаңа тақырыпты түсіндіру
-
Сабақты бекіту
-
Үйге тапсырма
-
Мультипликация дегеніміз не?
-
Суретке алғаш жан бітірген ғалым.
-
Макрос дегеніміз не?
-
Уақыт шкаласындағы пиктограмма батырмаларын ата.
Жаңа сабақ.
Анимация - мультимедия жүйесінде қозғалыстың әр түрлі кезеңіне сәйкес кескіндер тізбегін жылдамдата көрсету арқылы қозғалыстағы нысанды экранда бейнелеу тәсілі.
Жалпы Flash бағдарламасында нысанды анимациялаудың 3 түрі бар:
-
Автоматтық анимациялау
-
Кадр бойынша анимация
-
Сценарийге негізделген анимация
Flash бағдарламасында 3 түрлі мәтінді ұйымдастыруға болады:
-
Static Text - статикалық мәтін
-
Dynamic Text - динамикалық мәтін
Қ А З А Қ С Т А Н
Input Text - толтырылатын мәтін
Мәтін түрі
Flash бағдарламасында анимация құрудың реттілігі:
Flash бағдарламасында жұмыс облысы пакетінің 3 нұсқасын таңдауға мүмкіндік бар:
-
Designer - бұл ең алдымен графикалық редактормен жұмыс істейтін дизайнерлерге арналған.
-
Developer - Веб - жариялымдарын құру үшін Flash бағдарламасында қолдануда жұмыс істейтін қолданушыларға арналған.
-
General - жалпы жағдайлар үшін.
Бағдарламада анимация құрудың 2 режимі бар:
-
Кәдімгі режим - анимацияланатын кадр бір-бірден тізбектеле көрінеді.
-
Калька режим - екі немесе одан да көп кадрды бір уақытта көрсетеді.
№1 тәжірибелік жұмыс.
«Жолдағы ауылдар» кадрлық анимация
-
Жаңа бет ашамыз
-
Атын сақтаймыз
-
Алдын ала Paint графикалық редакторы көмегімен ауылдар суретін салып аламыз.
-
Суретті File - Import - Import to Library бұйрығы арқылы импорттаймыз.
-
Енді қабатша бетіне тағы бір қабат қосамыз.
-
Екінші қабатқа импорттағы суретті қоямыз.
Сабақты қорытындылау
Тәжірибелік тапсырмалар.
-
Шеңбердің төртбұрышқа айналуын жасау.
-
Көлде жүзген балықтың анимациялық құжатын құру.
Жаңа материалды пысықтау, оқушылардың меңгерген білімдерін талдау, бағалау.
Үйге тапсырма: №12 тақырыпты толықтай оқып келу.
Бағалау. Оқушыларды сұрақтар арқылы және тапсырмалары арқылы бағалау.