7


  • Учителю
  • Урок по информатике на тему Компьютер-бейнелеу өнері сабағында

Урок по информатике на тему Компьютер-бейнелеу өнері сабағында

Автор публикации:
Дата публикации:
Краткое описание:
предварительный просмотр материала



№6 Хромтау гимназиясы























Тақырыбы:

«Компьютер-бейнелеу өнері сабағында.»





Урок по информатике на тему Компьютер-бейнелеу өнері сабағында













Класс: 3 «а»

Өткізген: Адилгереева Айнур Нурымгалиевна



















2012-2013 оқу жылы



Сабақтың тақырыбы: Компьютер-бейнелеу өнері сабағында.

Сабақтың мақсаты:. Бейнелеу өнері сабағында компьютерді пайдалануды үйретіп, оқушылардың компьютерлік білім,білік дағдыларын қалыптастыру

А) Білімділігі: -Компьютерде тапсырмаларды орындату арқылы оқушыларға нақты, білім бере отырып білімдерін жетілдіру;

Ә) Дамытушылығы: -Оқушыларды осы тақырыпты пайдалана отырып,сурет салу шеберлеріне баулу,сол шеберлікке ұмтылу барысында логикалық және фантазиялық,ойлау қабілеттерін арттыру, танымдық белсенділіктерін дамыту, іздендіру.

Б) Тәрбиелігі: -Еңбекке, өзін - өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, сабаққа қызығушылығын арттыру, дәлдікке тәрбиелеу.

Міндеттер: Бұрынғы білімдерін пайдалана отырып, жаңа білімді дамытады. Сабақ барысында бір-бірімен достық қарым-қатынасты үйретеді.

Пән аралық байланыс: Бейнелеу өнері, дене шынықтыру.

Күтілетін нәтиже: Өзіндік көзқарасын қалыптастыру.

Сабақ түрі: аралас

Сабақ типі: сұрақ - жауап, ой - қозғау, топпен жұмыс

Көрнекілігі: Интерактивті тақта, үлестірмелі тапсырма, сызбалар, тест.

Әдіс-тәсілдер: түсіндірмелі - иллюстративті, көрнекілік, сұрақ -жауап

Барысы:

І. Ұйымдастыру.

ІІ. «Көңіл-күй» тренинг.

ІІІ. «Білгенге маржан» Үй тапсырмасын тексеру.

ІҮ. «Білімді мыңды жығар»

Ү. Сергіту сәті.

ҮІ. «Ойнайық та, ойлайық» практикум.

ҮІІ. «Ой шақыру» тест

ҮІІІ. Түртіп алу стратегиясы.

IХ. Үйге тапсырма.

Х. Бағалау. (фишкалар арқылы балл жинау)



І. Ұйымдастыру.

Амандасу, түгендеу, құралдарын тексеру.

ІІ. " Көңіл-күй" тренинг.

Фигуралардың бірін таңда:



Урок по информатике на тему Компьютер-бейнелеу өнері сабағында

















Тренинг: «Бикеші» (музыка жіберіледі оқушылар қолдарын сабаққа дайындау үшін жаттығу жасайды)











ІІІ. "Білгенге маржан" Үй тапсырмасын тексеру.



Урок по информатике на тему Компьютер-бейнелеу өнері сабағында

ІҮ. «Білімді мыңды жығар»

Оқушыларға интернет ресурсын пайдалану мақсатында, «Раскраска» онлайн өрнектеу тапсырмасын орындау

Ү. Сергіту сәті.

Жұмыс арасында оқушылармен дене жаттығулары жасалады.

ҮІ. «Ойнайық та, ойлайық» практикум.

І. Тапсырма. Құрал саймандар тақтасын және түстер палитрасын пайдалана отырып, ұлттық ою-өрнектерді салыңыз.(топпен жұмыс)



Урок по информатике на тему Компьютер-бейнелеу өнері сабағындаУрок по информатике на тему Компьютер-бейнелеу өнері сабағындаУрок по информатике на тему Компьютер-бейнелеу өнері сабағындаУрок по информатике на тему Компьютер-бейнелеу өнері сабағындаУрок по информатике на тему Компьютер-бейнелеу өнері сабағындаУрок по информатике на тему Компьютер-бейнелеу өнері сабағындаУрок по информатике на тему Компьютер-бейнелеу өнері сабағында





ІІ. Тапсырма. «Менің мамандығым» өздеріңіз қалаған маман иесін саласыздар (жеке жұмыс).













YII. «Ой шақыру»

  1. Paint графикалық редакторын іске қосудың дұрыс ретін көрсетіңіз?

  1. Пуск - программы - Paint

  2. Пуск - программы - стандартные - Paint

  3. Пуск - стандартные - Paint

  1. Құрал-саймандар тақтасында қанша құрал бар?

a)12

b)18

c)16









  1. Суретке мәтінді жазу үшін қандай құралды пайдаланамыз?

  1. Бүріккіш (распылитель)

  2. Қылқалам (кисть)

  3. Жазу (надпись)

  1. Paint графикалық редакторында суретті бояу үшін қандай құралды пайдаланамыз?

  1. Құю

  2. Бүріккіш

  3. Қылқалам

  1. Paint-та суретті қиым алу бай батырмалар арқылы орындалады?

a)Файл-вырезать

b) Правка-вырезать

c)Вид-вырезать

ҮІІI. Түртіп алу стратегиясы.



Білемін

Білгім келеді

Білдім









IX. Үйге тапсырма.

1. Өткен тақырыпқа қайталау жасау.

2. Шығармашылық тапсырма: «Көктем» тақырыбына сурет салып дайындалу (табиғаттың)



Х. Бағалау.

(фишкалар жинау бойынша бағалау)

" Шеңбер" - ӨТЕ ЖАҚСЫ

" Төртбұрыш" - ЖАҚСЫ

" Үшбұрыш" - ҚАНАҒАТТАНАРЛЫҚ

















</







































































































 
 
X

Чтобы скачать данный файл, порекомендуйте его своим друзьям в любой соц. сети.

После этого кнопка ЗАГРУЗКИ станет активной!

Кнопки рекомендации:

загрузить материал