7


  • Учителю
  • «Бағдарламалау тілдері» пәнінен брейн-ринг ойыны

«Бағдарламалау тілдері» пәнінен брейн-ринг ойыны

Автор публикации:
Дата публикации:
Краткое описание:
предварительный просмотр материала

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«Рымбек Байсеитов атындағы Семей қаржы-экономикалық колледжі» РМҚК























«Бағдарламалау тілдері» пәнінен

брейн-ринг ойыны.











Дайындаған оқытушы: Амренова А.Е





































Семей қаласы

2015-2016 оқу жылы



Арнайы пәндер циклдық комиссиясы-2 отырысында қаралып, талқыланды

Хаттама № «___» ____________ 2015ж.

Төрайымы __________Г.К.Мукушова











































































































«Бағдарламалау тілдері» пәнінен брейн-ринг ойыны.





Мақсаттары

  1. Білімділік. Оқушылардың білімг едеген қызығушылығын арттыру, ынтасын арттыру, алған бңлңмдерін шындап тексеру.

  2. Дамутушылық. Ой-өрісін әс-жүзінде шындату,есте сақтау, сойлеу мәнеріншығармашылық қаблеттерін дамыту.

  3. Тәрбиелік,Бір-бірімен достық, ынтымақтастықта болуға, бір-бірімен таңдауға, сыйлауға тәрбиелеу.

Ұйымдастыру кезеңі

-оқушылармен с әлемдесу

- оқушыларды топ ережесімен таныстыру

- бағалау критерияларімен таныстыру





Армысыздар құрметті қонақтар мен студенттер. Бүгінгі өткізілетін брейнг-ринг ойынына қош келдіңіздер! Ойын шартымен таныстырып өтейік,

1 - тур «Жолдама»

2-тур «Кім жүйрік»

3-тур «жас хайкер»

4-тур «Капитандар сайысы»

Енді сайысымызды бастайық, барлық ойыншыларға сәттілік!

  1. Тур «Жолдама»

Брейн-ринг ойынына жолдама алу үшін алдымен екі топқа ойыншы жинайық.Ойын шарты сұраққа -жауап қайиару арқылы жолдама алады.

  1. Айнымалы дегеніміз не? (программалау барысында әр түрлі мән қабылдайтын шама)

  2. Айнымалыны сипаттау бөлімі: (var)

  3. Бейнесі бар батырма қалай аталады? (BitBtn;)

  4. Бір жолды редактор компанентін анықтаңыз?( Edit;)

  5. Жаңа форманы қалай құруға болады (Edit->New->Form;)

  6. Көп жолды редакторды анықтаңыз (Memo)

  7. Логикалық типті анықтаңыз ( boolean)



1-жүргізуші. Тамаша енді ойын қыза түсті. Брейн-ринг аланын қош келдіңіздер!

2-жүргізуші. Ойынымызды ары қарай жалғастыру үшін әр топ атын және девизін ойлап табу керек.

1 топ_____________

2 топ _____________

2 тур «Кім жүйрік?»

1-жүргізуші.

Кім жүйрік туры әр топтын таптқырлығын,жылдамдығын көреміз. Әр дұрыс сұраққа 10 ұпай. Сәттілк!

  1. Қайталанып тұрған оқиғалар циклдың . ...құрайды(Денесін)

  2. Қандайда бір есепті шешуге арналған бағдарлама(Процедура)

  3. Қай қасиеттің көмегімен қалып-күй жолында бірнеше панельдер құруға болады(Panels)

  4. Қарапайым тізіммен жұмыс жасауға арналған басқару элементі қалай аталады(ListBox)

  5. Мәліметтің таңбалық типін белгілеу үшін қандай идентификатор қолданылады(char)

  6. Операторлық жақша(begin … end:)

  7. Процедура соңының белгісі(End)

  8. Тармақталу операторы ...( If..Then..Else..)

  9. Тұрақтылардыжариялаукелесікілттіксөзбенбасталады...(Const)

  10. Тәуелсіз қайтақосқыштыкөрсетіңіз?(CheckBox)

  11. Таңбаларбөлімі, бұл -(Label)

  12. Шарттың түрлері:(жай және құрама)

  13. Button стандартты батырмасы компоненттер палитрасының қай бетінде орналасқан?(Standard;)

  14. DataSource -( Деректор қорымен байланыс орнату)

  15. ListBox компонеті қай парақта орналасқан?(Standart)

  16. Memo компонентінде жеке жолдармен жұмыс жасау қандай қасиеттің көмегімен іске асырылады?(Lines)

  17. PrintDialog компрнентінің қасиеті(Copies)

  18. Shape компоненті -(Түзу және тіктөртбұрыштар шығару үшін қолданылады)

  19. Edit компонентін бейнелейтін мәтінге қандай қасиет сәйкес келеді(Text)

  20. Image компонентінің графикалық кескін қоюға арналған қасиеті(

  21. Picture)

1-Жүргізуші. Бәрекелді !Жарайсыздар!

Енді жеңімпазды анықтау үшін ұпай санын есептейік.

Жақсы ойнымызды әрі қарай жалғастырайық.

2-Жүргізуші.

3-тур «Жас Хайкер»

Ойнымызды бастамас бұрын сіздерге хайкер кім екенін айтып бергім келеді?

Хайкер ол

Сіздерге сұрақ және жауап берілген есеп сол жауаптардың ішінен дұрыс жауабын іздеп жазасыздар. Дүрыс жаупқа 2 ұпай .Сіздерге сәттілік!

$$$E

Паскал тілінде құрама оператор дұрыс жазылған жол:

A. a:3;b:=3,2'*x:write(a,B. )

B. begin a:=3;b:=3,2 a*;write (a,B. end

C. begin a=3;b:=3,2 x*;write (a,B. end

D. a:3; 2)b:=3,2 a*; 3)write (a,B.

E. begin a:=3;b:=3,2 a*;write (a,B. end

$$$E

Паскаль тілінде берілген екі санның (х,у) үлкенін анықтап,оның мәнін b айнымалысының меншіктеу жолы:

A. if x>y then b:=x else b=y

B. if x>y then b=x else b=y

C. if x>y then b=x

D. if x>y then b=y else b:=x

E. if x>y then b:=x else b:=y

$$$E

Тізбектелетін типті айнымалының дұрыс сипаттамасын таңда:

A. Var color = ('black', 'red', whitE.

B. Var color = [black, red, white]

C. Var color = set of (black, red, whitE.

D. Var color = ['black', 'red', 'white']

E. Var color = (black, red, whitE.

$$$В

If k>101 then f:=sqr(5) else f:=sqrt(25) k:=100 болғанда программа үзіндісінің мәні:

A. 25

B. 5

C. 2,5

D. 125

E. 625



$$$E

Integer диапазоны....

A. 0...255

B. 214783648...2147483647

C. 0...65535

D. -128...127

E. -32768...32767



$$$E

Turbo Pascal- да byte типті айнымалының диапазон аралығы қандай болады

A. '' - 128 ... 128

B. 1 ... 250

C. '' - 1024 ... 1024

D. '' - 256 ... 256

E. 0 ... 255



$$$D

Turbo Pascal тілінде integer типті айнымалы үшін диапазон аралығын көрсет:

A. (-1024...1024)

B. (-256...256)

C. (-128...128)

D. (-32768...32767)

E. (1...250)





$$$A

Word диапазоны ...

  1. 0...65535

  2. 2147483648...2147483647

  3. -128..127

  4. -32768...32767

  5. 0..255



$$$E

Х - тің абсалют шамасы -

A. exp(x)

B. (x)

C. sqr(x)

D. Sqrt(x)

E. abs(x)



$$$E

X6 есептеудің дұрыс вариантын көрсетіңіз -

A. Sqr(sqr)sqr(x)))

B. Exp(6*ln(x)

C. Sqr(sqr(x)*sqr(x)))

D. Sqr(sqr(x)))

E. Exp(6*ln(x))



$$$E

X санының квадратын есептеу үщін қолданылатын стандарттық функцияны танда:

A. Sqrt (X)

B. Exp (X)

C. Succ(X)

D. Dec(X)

E. Sqr(X)



$$$D

х div 5=x mod 5 теңдіктегі х мәні -

A. 25

B. 15

C. 16

D. 12

E. 10



$$$E

Х1=1, Х2=1 болғанда Y=X1 vX2функциясыныңмәнін есептеңіз

A. 01

B. 10

C. 11

D. 0

E. 1



$$$A

Х реттік типті элементтің реттік нөмірін есептейтін стандарттық функцияны көрсет

A. Ord(x)

B. Sqrt(X)

C. Dec(X)

D. Succ(X)

E. Sqr(X)



$$$A

Х санының экспонетасын есептеу үшін қолданылатын стандарттық функцияны таңда:

A. exp(x)29

B. sqrt (x)

C. dec (x)

D. square (x)

E. succ (x)



(D)X1=0X2=0 ,болғанда Х=(X1 vX2 ) * (X1vX2) функция мәнін есепте:

A. 01

B. 1

C. 11

D. 0

E. 10

(E)Х1=1 X2=0 болғандаY=X1*X2 функциясының мәнін есепте

A. 01

B. 11

C. 10

D. 1

E. 0

(E)X div 5=x mod 5 теңдіктегі х мәні -

A. 25

B. 15

C. 16

D. 10

E. 12

(E)Y= X*X функциясын есептеу алгиримтмінің қандай түріне жатады

A. тармақты

B. шартты

C. циклді

D. айнымалы

E. сызықты

(E)Z әрпінен басталатын микропроцессордың атауы, шығарған фирма аты:

A. Zinqer

B. Zyrex

C. Zyxel

D. Zalog

E. Zilog





4-тур «Капитандар сайысы»

1-Жүргізуші. Қызықты сәт. Жеңімпаздардв анықтау үшін екі топтын капитандарын алдыға шақырамыз. Сіздерге мынандай тапсырма 1. Ребус Жауабы: операторБағдарлама құрылымы

Циклдер

Типтер

uses

do

word

begin

while

longint

comp

for

real

label

repeat

byte

end

to



var

then



Тапсырма №2. Бағдарламада қолданылатын кілттік сөздерді үш дөңгелекке: «Бағдарлама құрылымы», «Циклдер», «Типтер» жинау.









«Бағдарламалау тілдері» пәнінен брейн-ринг ойыны«Бағдарламалау тілдері» пәнінен брейн-ринг ойыныЕкі суретті салыстырып, ерекшеліктерін анықтау.

2-Жүргізуші.

Бүгінгі брейн-ринг ойнының жеңімпздары анықталды. Олар___________тобы. Сіздерді бүгінгі женістеріңізбен құттықтаймыз! Хош,сау болыңыздар!!!















 
 
X

Чтобы скачать данный файл, порекомендуйте его своим друзьям в любой соц. сети.

После этого кнопка ЗАГРУЗКИ станет активной!

Кнопки рекомендации:

загрузить материал