7


  • Учителю
  • Сабақ жоспар Информатика пәнінен

Сабақ жоспар Информатика пәнінен

Автор публикации:
Дата публикации:
Краткое описание:
предварительный просмотр материала

№17 сабақ Сыныбы: 8 И Күні: 14.01.2016ж

Пән мұғалімі: Нұрақынова А. Н.

Тексерілді: ОІМ Биниязова А.Ж.


Сабақтың тақырыбы: Паскаль тілінің басқару: шартты және шартсыз көшу, таңдау операторлары.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушыларды Паскаль тілінің іf және case (таңдау) операторларын пайдаланып программа құруға үйрету;

Дамытушылық:Паскаль тілінің іf және case (таңдау) операторларын пайдаланып программа құра отырып оқушыларды өз беттерімен программа құруға дағдыландыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;

Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, патриоттыққа, ұқыптылыққа, жауапкершілдікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: практикалық сабақ

Сабақтың барысы

1. Ұйымдастыру

2. Үй тапсырмасын тексеру

3. Компьютермен жұмыс

4. Сабақты бекіту

5. Үйге тапсырма

Өткен материалдарды қайталау сұрақтары

• Құрылымдық операторларға қандай операторлар жатады? Олар неше топқа бөлінеді?

• Қарапайым және құрылымдық операторлардың айырмашылығы неде?

• Құрама оператор деп қандай операторды айтамыз?

• Паскаль тілінде операторлық жақша дегеніміз не?

• Шартты оператордың қандай түрлері бар?

• ІҒ операторының жалпы жазылу түрі қандай?

• Таңдау операторы не үшін пайдаланылады?

• Сase операторының жалпы жазылу түрі қандай?

Компьютермен жұмыс

№1. Екі санның үлкенін табатын программа құр.

Program max;

Var a, b, max: integer;

Begin

Readln(a,b);

If a>b then max:=a else max:=b;

Writeln('max=',max);

End.

№2. Үш санның үлкенін табатын программа құру керек.

Program max;

Var a, b, c,x, max: integer;

Begin

Readln(a,b,c);

If a>b then x:=a else x:=b;

If x>c then max:=x else max:=c;

Writeln('max=',max);

End.

№3. Екі санның кішісін табатын программа құру керек.

Program min;

Var a, b, min: integer;

Begin

Readln(a,b);

If a

Writeln('min=',min);

End.

№4. Үш санның кішісін табатын программа құру керек.

Program min;

Var a, b, c,x, min: integer;

Begin

Readln(a,b,c);

If a

If x

Writeln('min=',min);

End.

№5. Үш кесіндінің а, b, c ұзындықтары берілген. Егер бұл үш кесіндіден үшбұрыш құру мүмкін болса, онда оның периметрін және ауданын табыңдар.

Program e5;

Var a, b, c: integer;

P1, p, s: real;

Begin

Readln(a,b,c);

If a+b>c then p1:=a+b+c;

P:=(a+b+c)/2;

S:=sqrt(p*(p-a)*(p-b)*(pc-));

Writeln('p1=',p1:5:2);

Writeln('s=',s:5:2);

End.

№6. Адам жасына қарап, оларды әлі мектепке бармаған, мектеп оқушысы, жұмысшы, зейнеткер деген төрт топтың біріне жатқызатын программа құрыңдар. Адам жасы пернетақтадан енгізіледі.

Program e6;

Var x:integer;

Begin

Writeln('adam jasin engiz');

Readln(x);

If x<=6 then writeln('ali mektepke barmagan') else

If (x>6) and (x<=17) writeln('mektep okushisi') else

If (x>17) and(x<58) writeln('jumisshi') else writeln ('zeinetker');

End.

№7. Екі сан берілген. Егер бірінші санның абсолют шамасы екінші санның абсолют шамасынан артық болса, онда біріншісін бес есе азайту керек, әйтпесе екі санды да өзгеріссіз экранға шығару керек.

Program e7;

Var x,y:real;

Begin

Writeln('x,y-?');

Readln(x,y);

If abs(x)< abs(y) then x:=x/5;

writeln (x:5:2, y:5:2);

readln;

End.

№8. Пернетақтадан трамвай билетінің нөмірі (1 орынды 6 сан) енгізіледі. Билеттің «бақытты» нөмір болатынын анықтаңдар. Бақытты билеттің алғашқы 3 цифрының қосындысы соңғы 3 цифрының қосындысына тең болады.

Program e8;

Var x,y,z,r,k,t,s,n:integer;

Begin

Read(x,y,z,r,k,t);

S:=x+y+z;

N:=r+k+t;

If S=N then writeln('bakitti nomir') else writeln('bakitti nomir emes');

End.


Сабақты бекіту сұрақтары

• Шартты оператордың қандай түрлері бар?

• ІҒ операторының жалпы жазылу түрі қандай?

• Таңдау операторы не үшін пайдаланылады?

• Сase операторының жалпы жазылу түрі қандай?

• Writeln('s=',s:5:2) операторындағы 5 және 2 цифрлары нені білдіреді?

• Қандай жағдайда программада if операторы екі рет қолданылады?

Үй тапсырмасы: 89-90 бет, 12, 13 жаттығулар.




 
 
X

Чтобы скачать данный файл, порекомендуйте его своим друзьям в любой соц. сети.

После этого кнопка ЗАГРУЗКИ станет активной!

Кнопки рекомендации:

загрузить материал