7


  • Учителю
  • сабақ жоспары 7 сынып меншіктеу

сабақ жоспары 7 сынып меншіктеу

Автор публикации:
Дата публикации:
Краткое описание:
предварительный просмотр материала





ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ГУМАНИТАРЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ

















Сабақ жоспары

Тақырыбы:«Айнымалылар типтері. Меншіктеу операторы»

















Орындаған:4- инфо -1 тобының

білім алушысы Буконева Сымбат

Тексерген пән мұғалімі: ______

Әдіскер:______Асқарқызы Айжан













Өскемен 2016 жыл

Күні:08.11.16

Сыныбы:7 «в»

Пәні:Информатика

</ Сабақтың тақырыбы:«Айнымалылар типтері. Меншіктеу операторы»

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:Оқушыларға меншіктеу операторы және олардың жазылуы ерекшеліктерін ұғындырып, программалау тілінде жазу туралы толық мағлұмат беру.

Дамытушылық:топтық жұмыс жүргізіп оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық-абстракциясын, сабаққа деген белсенділігін дамыту.

Тәрбиелік:Оқушыларды тәрбиелікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, жауапкершілікке үйрету және ақпараттық сауаттылығын қалыптастыру

Сабақтың түрі:Жаңа сабақ.

Сабақтың типі:Ойын сабақ.

Сабақтың әдісі:Сұрақ-жауап, түсіндіру, практикалық, көрнекілік.

Сабақтың көрнекілігі: оқулық, презнтация,ноутбуктер, интерактивті тақта

Сабақтың өту барысы:Кезең мақсаты



уақыты

Мұғалімнің

Іс-әрекеті

Оқушының

Іс-әрекеті

Ұйымдастыру

кезеңі

-Оқушылармен амандасу;

-Оқушының сабаққа дайындығын тексеру;



1 мин

  • Сәлеметсіңдер ме, оқушылар!

  • Мен сендерге бүгін математика панінен сабақ жүргізем

  • Сабағымызды бастамас бұрын сабақта жоқ оқушыларды түгендеп алайық;

  • Бүгін сыныпта кім кезекші?



  • Оқушылар мұғаліммен амандасады;

  • Орындарына отырып, назарларын сабаққа аударады;

  • Партадағы артық заттарды алып, сабаққа дайындалады;

  • Кезекші оқушы сабақта жоқ оқушыларды түгендейді;







Жаңа сабақ

























































































































































































































































Бекіу











































































Қорытындылау:



сабақ жоспары 7 сынып меншіктеу

Жаңа білімді меңгерту және соған байланыст ы тапсырмаларды орындату















































































































































































































































Жаңа сабақты бекіту мақсатында







































































Жаңа білімді қортындылау сұрақтары



20 мин





Оқушылар бүгінгі біздің тақырыбымыз «Айнымалылар типтері. Меншіктеуоператоры».

Айнымалы - Программамен бөлінген жадтың ұяшығы, оған атауы бойынша жүгінуге болады.

Pascal- да айнымалы атауы тек латын әріптерімен , цифрларынан, сызу символнан жасалуы керек.

Айнымалылардың типі:

integer { бүтін }

real { нақты }

char { бір символ }

string { символдық тіркес }

boolean { логикалық }

Мәліметтер типі туралы түсінік

Екінші аргумент қажеттілігіне байланысты айнымалы түрде жариялау үшін компилятор берілген айнымалы мен қандай іс-әрекеттер жасауға болатындығын білу керек

Мысалы: логикалық типтегі айнымалар мен арифметикалық амалдар жасауға болмайды.

Мәліметтердің стандарты типі

сабақ жоспары 7 сынып меншіктеу





Мәліметтер типі туралы түсінік

Мәліметтердің нақты типтерінде бүтін және бөлшек бөлімдер нүкте арқылы жазылады.

Мысалы,екі бүтін онан бес былай жазылады:2.5

Мәліметтер типі туралы түсінік

Програмада қолданылатын барлық айынмалылар арнайы var бөлімінде жариялануы тиіс,ол программада begin кілтік сөзіне дейін орналасады.

Мысалы,

Var

a: shortint;

b,c: real;

d: string;





Айнымалының мәнін қалай өзгертуге болады?

Оператор - жоғарыдеңгейліпрограммалаутілініңкомандасы.

Меншіктеу операторы айнымалыныңмәнінөзгерту үшін қолданылады.

program qq;

var a, b: integer;

begin

a := 5;

b := a + 2;

a := (a + 2)*(b - 3);

end.

сабақ жоспары 7 сынып меншіктеу





Мысалы, Екі санды қосу программасы

Program Imisal;

Var

A,b,c: integer;

Begin

a:=2;

b:=3;

c:=a+b;

Write('a+b=',c);

End.

Мысалы, Екі санды қосу программасы

Осылайша айнымалар негізгі сипатамалары оның атауы, типі және мәні болып табылады.

Айнымалылардың сипаттамаларына мысал:атауы

типі

мәні

а

integer

2

Қай операторлар дұрыс жазылмаған?





program qq;

var a, b: integer;

x, y: real;

begin

a := 5;

10 := x;

y := 7,8;

b := 2.5;

x := 2*(a + y);

a := b + x;

end.





Тапсырмалар

А деңгейі

Екі санды азайтудың програмасын

жасаңдар

































В деңгейі

Екі санның бөліндісін табу программасын құру керек.





















С деңгейі

Төртбұрыштың ауданын тап. Екі қабырғасы берілген. Ауданын табу. S:=a*b









сабақ жоспары 7 сынып меншіктеу

сабақ жоспары 7 сынып меншіктеу

сабақ жоспары 7 сынып меншіктеу

Енгізу операторын қалай белгілейміз?

Нақты санды қалай белгілейміз?

Шығару операторын қалай белгілейміз?

Меншіктеу оператырын қалай белгілейміз?

Boolean қандай тип?

Айнымалардың негізгі сипаттамалары?







Оқушылар жаңа тақырыптағы термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады

















































































































































































































































ProgramImisal;

Var

а,b,c: integer;

Begin

a:=4;

b:=3;

c:=a-b;

Write('a-b=',c);

End.







Program bolindi;

Var a, b, x:real;

Begin

Write ('a, b-сандарыненгіз');

Readln(a, b);

X:=a/b;

Writeln('x=',x);



Program aud;

Vara,b, s: real;

Begin readln ( a ,b );

S:=a*b;

Writeln ('S=',S);

End.





































Үйге тапсырма беру.

Үй тапсырмасын беру.

3 мин

Оку,қйталау.



Бағалау:



оқушыларды бағалау

5 мин

Сонымен бүгін сабаққа белсене қатысып, үй тапсырмасын дұрыс орындағандар үшін:

................... - 5 деген баға

................... - 4 деген баға

............... - 3 деген баға









 
 
X

Чтобы скачать данный файл, порекомендуйте его своим друзьям в любой соц. сети.

После этого кнопка ЗАГРУЗКИ станет активной!

Кнопки рекомендации:

загрузить материал