- Учителю
- Бағдарламалау дегеніміз не? EV3-дің бағдарламасы.
Бағдарламалау дегеніміз не? EV3-дің бағдарламасы.
Информатика пәнінің мұғалімдері: Байшугулова Бакытгуль Кадырмендиновна
|
7 сынып Оқушының саны - 15 |
Арқалық қаласы, Ш.Уәлиханов атындағы №1 жалпы орта білім беретін мектебі
| ||||
. . 2016ж. |
№1.8 сабақ кабинет | |||||
Сабақтың тақырыбы |
Бағдарламалау дегеніміз не? EV3-дің бағдарламасы. | |||||
Сілтеме |
Power Point тапсырылымы | |||||
Жалпы мақсаты |
Оқушыларды бағдарлама және алгоритм ұғымдарымен таныстыру, EV3 бағдарламасында жұмыс жасауын түсіндіру. Жоба құрылымына алгоритмді құруды үйрету. Топта жұмыс істеу кезіндегі ережелерді сақтау, ынтымақтастықа жұмыс істеуге баулу. | |||||
Міндеттері |
1. Жаңа тақырыпты түсіну деңгейін анықтау; 2. Оқушылардың өздік жұмыстары арқылы білім беруге ықпал жасау; 3. Жаңа сабаққа белгілі бір ой денгейлерін ұштастыру. | |||||
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
| |||||
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері |
Жаңа сабақ. Зерттеу, жүйелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап, жеке топтық жұмыс. | |||||
Сабақтың көрнекілігі |
Интерактивті тақта, әдістемелік құралдар, бағдарламалау тілінің шығу хронологиясы, «LEGO® MINDSTORMS® Education EV3» бағдарламасы. | |||||
Тапсырмалар |
Хронологиялық карта толтыру | |||||
Күтілетін нәтижелер |
Теориялық білімдерін тәжірибеде қолдана алады. Алған білімдерін өмірде, қалай қолдану керектігін, оны пайдаланудың мүмкіндіктерін тудыру, сабаққа деген қызығушылығын арттыру. | |||||
Кезеңдері |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар | ||
Ұйымдастыру ( 2 мин.) |
Амандасу. «Датчик» арқылы 4 топқа бөлу (түс, жанасу, ультрадыбысты, гироскопиялық). |
Оқушылар датчиктер атаулары арқылы топқа бөлінеді |
|
Карточкалар ,, , | ||
Үй тапсырмасын тексеру (5 мин.) |
Сәйкестендіру тест арқылы үй тапсырмасы тексеріледі. |
Оқушылар жазып болған соң интерактивті тақтадан дұрыс жауаптарын тексеруге мүмкіндік алады. |
Формативті бағалау |
Парақшалар | ||
Жаңа сабақ. 1.Ой қозғау (3 мин.)
|
EV3 бағдарламасына оқушылардың назарын Интербелсенді тақтаға аудару. «LEGO® MINDSTORMS® Education EV3» арқылы мағлұматтар алу тоқталу. |
«LEGO® MINDSTORMS® Education EV3» арқылы мағлұматтар алады
|
Формативті бағалау |
Интер белсенді тақта, слайд | ||
2. Топпен жұмыс. (15 мин.) |
Қозғалу траекториясының алгоритмын құрып, топтар арасында алмасады (1-3, 2-4) |
Оқушылар алған тапсырмаларды орындайды. |
Формативті бағалау |
Плакат | ||
4. Сергіту сәті. (2 мин.) |
қимыл арқылы орындау |
Қимылдар арқылы бойларын сергіту |
|
Бейне жазба | ||
5. Компьютердегі тәжірибелік жұмыс. (15 мин.) |
</<span>«LEGO® MINDSTORMS® Education EV3» бағдарламасы арқылы жұмыс жасау. |
|
Формативті бағалау |
Тапсырма жазылған парақшалар | ||
Бағалау |
Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау |
Бағалау парақтарын толтырып, топ басшылары бағалайды |
Формативті бағалау |
Смайликтер | ||
Үйге тапсырма. |
§7 оқу. Өз бетттерімен роботтың қозғалуына алгоритм құрастыру. |
Оқушылар үй тапсырмасын жазу |
|
| ||
Кері байланыс. |
Оқушыларға парақшалар үлестіру. |
Оқушылар кері байланыс «Не білгім келеді, не білдім, не ұқтым» |
|
Парақшалар |