- Учителю
- : Сығып шығару Бөлімшелері (Subdivide)
: Сығып шығару Бөлімшелері (Subdivide)
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы,
Атамекен орта мектебінің
информатика пәні мұғалімі
Авезова Бибихадиша
Сабақтың тақырыбы: Сығып шығару Бөлімшелері (Subdivide)
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Extrude құралдарының қызметін түсіндіру
Білімділігі: қосымша құралдар тақтасының батырмаларымен түсіндіру
Тәрбиелігі:Оқушыларды жинақылыққа, уақытты тиімді пайдалануға үйрету
Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты түсіндіру сабағы
Сабақтың өту әдісі: сөйлесу, сөздік, көрнекі, практикалық
Сабақтың көрнекілігі: экран, проектор, слайдтар, компьютер, топтама, тест тапсырма
Пайдаланған әдебиеті: Б.Қ. Сапарғалиева, Н.Е. Масалимова, Г.А. Тезекбаева жаратылыстану-математика бағыты . Информатика 10 баспасы: Астана «Арман - ПВ»
2014 ж
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Сабақтың мақсаты мен маңызын айқындау.
ІІІ. Үйге тапсырма тексеру.
Үйге берілген тәжірибелік жұмысқа тоқталып, қосымша ауызша сұрақтар қою.
Жаңа сабақ
Кез келген 3D модельдеу ортасы дайын шаблон нысандарымен шектеулі қамтылады. Сол құралдардың бірі - Extrude (сығып шығару) құралы.
Extrude (сығып шығару) құралы.
Extrude құралымен mesh- нысандарды редакторлау режімінде, биіктігінің көшірмесін жасап, олардың ауыстыру арқылы және өлшемі арқылы өзгерте аламыз.
Төмендегі мысалда бұл қалай іске асатынын қарастырамыз.
-
Сонымен бізде текше нысаны бар. Tab батырмасын басып, редакторлау режіміне көшеміз.
-
Жоғарыда айтылғандай биіктігін, қабырғасын, қырын бөліп ала аламыз. Түсінікті болу үшін 54-суретке қарайық.
Мұндағы биіктік - ол нүкте, қабырға - тік қабырғасы, ал қыры - жазықтық. Текшенің 8 биіктігі, 12 қабырғасы және 6 қыры бар.
3D max программасы кез келген керекті нысанның үлгісін және сплайндік үлгісін құруды, натюрморттарды визуалдау арқылы түс беруді, берілген нысанды хромдауды және олардың көлеңкесін шығаруды, лазерлік сәуле түсіруді , фрагменттер мен кадрларды қозғауту арқылы анимациялауды, динамикалық әсерлер көмегімен судың толқыны мен желдің бағыттарын жаауды, Hair and Fur әсерімен адам келбеті мен шаштарын жасауды және тағы да басқа да көптеген мысалдарды құруға мүмкіндік береді.
3D max интерфейсіне сипаттамасы 3D Studio Max 7 жұмыс жасау кезіндегі экран бейнесінде көрсетілген. (63-сурет).
Терезе бөліктерінің нөмірленген атаулаы:
-
Бас мәзір.
-
Қосымша құралдар тақтасы
-
Бұйрықтық тақта
-
Анимация таймерінің жүгірткісі.
-
Қалып-күй жолы
-
Жариялау жолы
-
Құралдың анимация басқарулары.
-
Терезе проекцияларының басқару батырмалары.
-
Координаттық үштік векторы
-
Терезе аты
-
Терезе проекциясы.
-
Тректер.
-
Программа іске қосылған кейін 3D studio max төрт проекция терезесін көрсетеді: Тордың үстіңгі көрінісі, Left сол қырының көрінісі , Front алдынан көрінсі, Perspective.
Проекция терезесі басқару құралдары. Олар программа терезесінің оң жақ төменгі бұрышында орналасқан: масштаб, барлық терезедегі масштаб, тұтас сахна (толық көрініс), барлық терезедегі толық көрініс, аумақтық масштабы, жылжыту (айналдыру), жаймалау/ қалпына келтіру. (64- сурет).
Қосымша құралдар тақтасында: қайталу, қайталау, ерекшелеу және байланыс, ерекшеленген нысанмен байланыс үзу, нысанды ерекшелеу, ерекшелеу және орналастыру, аты мен ерекшелеу, ерекшелеу және айналдыру, координат жүйесі, масштабтау, нысандардың тіреу нүктесін қолдану батырмалары орналасқан (65-сурет).
Бұйрықтық тақта. Max -тың жабдықталған алты бұйрықтық тақтасы болады: Create (Өзгерту), Modify (Өзгерту), Hierarchy (Иерархия), Motion (Қозғалыс), Display (Дисплей), Utility (Сервис) (66-сурет).
Бөліп шығару(Extrude). Бөліну ( Subdivide)
Әрине 3D max ортасы да төртбұрыш, үшбұрыш, бес жұлдыз, пирамида, конус және т.б. нысандармен қамтылса да, онда үй, диван, үстел, жануарлар сияқты нысандар мүлдем жоқ.
Жаңа сабақты бекіту
Үйге тапсырма
Сығып шыару Бөлімшелері (Subdivide)
Бағалау