7


  • Учителю
  • Сценарій технічного конкурсу РобоТехноЮніор (автор СоколовВ. А. Лучковський А. І.)

Сценарій технічного конкурсу РобоТехноЮніор (автор СоколовВ. А. Лучковський А. І.)

Автор публикации:
Дата публикации:
Краткое описание:
предварительный просмотр материала

Розроблено Соколовим В.А., Лучковським А.І.

Використання тільки за погодженням з МАН

Сценарій


відкриття міського відкритого технічного конкурсу «РобоТехноЮніор 2016».

14 годин Актова зала школи №304 29 лютого 2016 року.


Міський конкурс з робототехніки київської секції МАН робототехніки«РобоТехноЮніор» (далі - Конкурс) - щорічне відкрите командне змагання серед вихованців МАН, позашкільних навчальних закладів, учнів 5-8 класів спеціалізованих шкіл техніко-технологічного напряму та технічних ліцеїв. Конкурс проходить в три етапи: попередній (організаційно-підготовчий), заочний (відбірковий) та очний (міський).


Обладнання: Підготовлені завдання на «станціях».
Форма проведення: Конкурс «РобоТехноЮніор 2016».У формі Логарифмічного квесту.

Мета: Перевірити вміння учнів застосовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях, активізувати розумову діяльність учнів, розвивати бажання застосовувати здобуті знання для досягнення поставленої мети. Мета конкурсу «РобоТехноЮніор 2016»( у подальшому конкурс) ознайомити вихованців з історією наукових товариств, які передували МАН. Розширити кругозір в області техніки та робототехніки, логіки та творчості. Розширити знання в області напрямків роботи МАН. Розвивати у вихованців кмітливість, винахідливість, фантазію. Завдання конкурсу популяризація МАН: Освітня: закріплення знань, отриманих вихованцями у школі та набуття нових. Виховна: злагодження, виховання культури праці, прищеплення естетичного смаку. Пізнавальна: розширення кругозору у вихованців технічних ліцеїв та спеціалізованих з технологій шкіл. Нагородження: Переможці конкурсу та активні учасника нагороджуються почесними грамотами, пам'ятними призами . Проведенням конкурсу керують: журі, координатори, ведучі та капітани команд.


План сценарію

на екрані заставка

Ведучі _____________, ______________, на екраніСупутник летить довкола Землі… Наближається Земля.2090 рік…Далеке майбутнє. Високорозвинена цивілізація землян освоює інші планети за допомогою роботов-андроїдов. Несподівано вони повстають проти землян. Для придушення повстання на планету направлена добре озброєна група спеціального призначення. На екрані2090 фільм Behing рік Керують групою співробітники МАН . Але проблема виявилася серйознішою, ніж очікувалося - андроїди знайшли самосвідомість і можуть ремонтувати один одного. На щастя, декілька роботів все ще лояльні до землян. На екрані Фільм Захист Землі На Землі терміново собіраються курси по вивченню Андроїдов і їх язика- Java. Молоді учені виступають на до наукових конференціях. Найсучасніші лабораторії показують свої компьютерніе технологи. Останнє слово за конкурсом МАН. Нарешті рішення запропоноване. Підібрані останні деталі і зібрані дослідні зразки. Що повинні ми знати сьогодні, щоб побачити світ завтра? Які програми і технологи використовуваний? Як готуємо юних ученіх? Які наші досягнення? На ці питання ми дамо відповідь зараз, продемонструвавши Вам конкурс РобоТехноЮніор.

...

Які науки нам допоможуть у цьому? Ведучі читають вірш про математику.


Математика

Ти визнана главою всіх наук
І нам потрібна ти завжди і всюди…
Без математики ми нині як без рук.
З тобою з казки - дійсність творять люди.

***
Освоївши тебе - рвемося у політ.
Створили вже розумні ми машини,
Будуємо космічний зореліт
І різних фактів визнаєм причини.

***
З тобою ми невпинно ростемо,
З тобою - підкоряємо природу.
Твої досягнення ми віддамо…
На благо українського народу.


Ведучі - _____________, ______________, Ми Саморобкин і Мастерілкин вітаємо вас на міському технічному конкурсі «РобоТехноЮніор 2016». Осичанський Дмитро розповість вам про своє навчання в МАН, та технічну творчість і винахідництво . Виходить Осичанський розповіь про МАН (5 хв.) На екрані фото конкурсів. Звучить музика.

Ведучі - _____________, ______________, (Ведучі запрошують координаторів).

На сцену запрошуються координатори конкурсу РобоТехноЮніор 2016, який проводиться київською МАН

Координатор- програміст Лучковський Андрій Ігорович ,

Координатор- керівник Київської секції Робототехніки Соколов Віктор Анатолійович.

Ведучі - _____________, ______________,

Вітаємо команди квесторів- учнів 5-8 класи, капітана -ученя 10 класу).

Члени журі ___________________________________________________________________________


______________________________________________________________________________________

На екрані фільм про технології Виходять координатори- Лучковський Андрій Ігорович та Соколов Віктор Анатолійович. На екрані фільм про технології.

Привіт юні манівці- шукачі знань, раціоналізатори і винахідники : ми покажемо вам різницю між об дарованими та талановитими дітьми , роскажемо про наш логарифмічний квест. А на екрані ви побачите фільми про конкурси.


Вітаю учасників чудової технічної гри-логарифмічного квесту. На вас чекає весела технічна подорож-змагання, пошуки та відкриття у «Технічний квест з робототехніки». Подивіться на екран визначіть талановиті Ви чи обдаровані? (На екрані таблиця обдарованих та талановитих дітей)

Ведучі - _____________, ______________, А зараз ви зможите визначити свою професію за методикою відомого менеджера Босле. Капітани команд прошу підійти на сцену. Вітаємо капітанів команд. Капітани називають свій день народження та назву команди отримують завдання в конвертах.


Координатор Ви отримали карту за допомогою якої будите виконувати завдання.За виконане завдання ви отримаєти фішки , які обміняєте на гроші Юніор банку та символічні призиу журі.


Ведучі - _____________, ______________,

Гімн київської МАН

Нам МАН порібен та науки,

щоб мрія кожного збулась

Рекорди наші - наша гордість

А результати наша страсть.

***

В2Ми зараз робимо макети,

Та із конструктора мосты,

А завтра зробимо ракети

Щоб краще бачити з гори!

***

В1У нас достатьноьо сил і волі

Їх вистачить для перемог.

І ми докажемо що люди

З богами йдуть.. за кроком крок.

Ведучі - _____________, ______________, Оголошують танець. Танецьансамблю «Стелс»

Наук у нас різних
Вивчають багато.
Яку ж з них ми будемо
Нині вітати?

Це відомо усім
(Тут відсутні секрети) -
В школі різні
Вивчають важливі предмети

Науковців команди ми раді вітати

Ми хотіли б вам конкурс презентувати.


Нас покликав круглий стіл
І прийшли ми на змагання.
А гравцям і глядачам -
Особливі привітання!

Не скаржеться на труднощі і перешкоди, які трапляються на вашому шляху. Саме вони дають змогу нам ідти вперед Чому кораблі можуть плавати по воді, а літаки-літають у повітрі? Тому що вода і повітря надають опір руху. Неможливо просуватись без опору. Перешкоди-невідємна частина життя і ми повинні використовувати їх для руху вперед. Коли ми підіймаємося у гору ми чіпляємося за будь які нерівності. Ми бажаємо життя без перешкод, та якщо нема за що зачепитись на підйомі тоді і ми катимося вниз.

Запрошуємо команди на сцену. Під звуки музики на сцену виходять команди

Ведучі - _____________, ______________, Для запрошення до конкурсу слово надається голові журі

___________________________________________________________________________________________________

Програміст Ділемося на команди та підходимо до станцій.



Вчитель Ви, певно, не раз відвідували раніше технічні конкурси. Але сьогодні у вас буде особлива мандрівка, ви будете робити все своїми руками. Які ж правила Логарифмічного квесту?


1. Всі учасники квесту діляться на команди. Кожну супроводжує координатор- учень 9-10 класу.


2. Квестери повинні дотримуватись правил гри.


3. Для того, щоб команда стала переможцем, усім її членам потрібно першими пройти усі «зупинки», виконати завдання якомога швидше та дістатися фінішу,обмінявши фішки на призи.


4. Завдання від координатора квесту команда отримає лише тоді, коли усі її члени будуть присутні на пункті! Тому не відставай і допомагай іншим!


5. Якщо команда не має відповіді або відповідає неправильно, є можливість «купити» підказку, виконавши додаткове завдання.


6. Дозволяється користуватися допомогою координатора, але тоді команда втрачає 2 бали.


7. За кожне виконане завдання команди отримують від 5 до 10 балів у залежності від складності та «ціни» запитання. Координатор фіксуватиме командний залік.


8. Кожний гравець має змогу заробляти індивідуальні бали. Зрозуміло? Тоді оголошуємо старт квесту.

Бажаємо успіху! У роботі вам стануть у пригоді помічники координаторів.

Запрошуємо команди у холл для участі у конкурсі.

Грає музика. Квестери вирішують завдання, підходячи до станцій.

Гейммайстер слідкує за правильністю виконання командою завдання, оцінює її результати та видає ігрову валюту (див. пункт «Критерії оцінювання команд»).

Координатор: Гру завершено! Вітаємо! Всі успішно пройшли усі етапи квесту завдяки тому, що були справжньою командою.А зараз через декілько хвилин оголошення переможців та вручення призів.



 
 
X

Чтобы скачать данный файл, порекомендуйте его своим друзьям в любой соц. сети.

После этого кнопка ЗАГРУЗКИ станет активной!

Кнопки рекомендации:

загрузить материал