7


  • Учителю
  • Сабақтың тақырыбы: 'Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі'

Сабақтың тақырыбы: 'Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі'

Автор публикации:
Дата публикации:
Краткое описание:
предварительный просмотр материала

Қарапайым графикалық редакторы. Суретті ашу, сақтау. Графикалық редактордың сурет салу кезеңдері

Информатика 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қарапайым графикалық редакторы. Суретті ашу, сақтау. Графикалық редактордың сурет салу кезеңдері.
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға графикалық ақпаратты жасау туралы түсінік беру, графикалық редактормен жұмыс істеуге үйрету;
2. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру және графикалық бейнелеу жұмысы арқылы бейнелік ойлау қабілетін дамыту;
3. Оқушыларды эстетикалық талғамын қалыптастыру, істеген жұмысынан қорытынды ала білуге машықтандыру;
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдісі: Көрсете баяндау, пікірлесе - түсіндіру, жеке жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: ДК, слайдтар, тест.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ
ІV. Сарамандық жұмыс
V. Үйге тапсырма
VІ. Қорытындылау

І. Сабаққа келмеген оқушыларды түгендеу, үй тапсырмасын пысықтау.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Бекіту сұрақтары:
• Компьютер жанындағы өсімдік.
• Баспаға шығару құрылғысы.
• Жалпы желіге қосылу үшін не керек?
• WordPad - ты іске қосу.
• Ақпарат (информация) қай тілден шыққан?
• Вирусқа қарсы программа.
• Дыбыс шығару құрылғысы.
• Бос орын қалдыру пернесі.
• Capslock - тың қызметі.
• Мәтіннің қарпін, өлшемін қалай өзгертеміз?

ІІІ. Жаңа сабақ.
Компьютер графикалық кескіндерді салудың ең қолайлы және қуатты құралы болып табылады. Графикалық кескіндермен жұмыс істейтін Windows қолданбаларын графиктік редакторлер деп атайды.
Графикалық редактор графикалық бейнелерді жасауға және редакциялауға
арналған.
Редактор:
1. Құрал - саймандар мен бояуларды қолдана отырып, сурет салуға;
2. Суреттерді бөлек бөліктерден құрастыруға;
3. Суретке мәтінді енгізу және қалыптастыруға;
4. Бар графикалық объектілерді түзетуге;
5. Схемаларды сызуға және т. б. мүмкіндік береді.
PAINT сурет салу бағдарламасы әр түрлі графикалық кескіндерді салуға, оны өңдеуге мүмкіндік береді. Бұл бағдарламаның көмегімен қарапайым суреттен бастап, күрделі графикалық шығармаларға дейін жасауға болады.

1. Ақпарат көздеріне нелер жатады?
А) органолегтикалық, визуалдық, дыбыстық, тактильді.
Ә) бұқаралық, арнайы, жеке
Б) механизмдер, технологиялық процесстер, ғылыми эксперименттер, табиғат объектілері
2. Ақпараттық ең кіші өлшем бірлігі не?
А) Бит
Ә) Байт
Б) 8 бит
3. Дыбыстық ақпарат қалай беріледі?
А) көрінетін бейнелер мен символдар арқылы
Ә) қабылдайтын иістер мен дәмдер арқылы
Б) дыбыстар арқылы
4. Компьютердің негізгі құрылғыларын көрсет.
А) шиналар, аналық тақша, жедел жад
Ә) монитор, пернетақта, тышқан, жүйелік блок
Б) енгізу және шығару құрылғылары
5. Компьютердің «миы» деген қай құрылғы?
А) жедел жад
Ә) монитор
Б) процессор
6. Монитордың қандай түрлері бар?
А) электронды - сәулелік, сұйық кристалды
Ә) лазерлік, сымсыз, механикалық
Б) лазерлік, матрицалық, сия бүріккіш
7. Монитор қандай құрылғы?
А) компьютердің толықтай жұмысын басқарады.
Ә) ақпаратты уақытша сақтайды.
Б) мәтіндік және графикалық ақпаратты экранға шығарады.
8. Функционал пернелер қандай қызмет атқарады?
А) күрделі операцияларды тез орындайды.
Ә) экранда меңзерді басқарады.
Б) сандарды, әріптерді, тыныс белгілерді енгізеді.
9. Программалық жабдықтамалардың қандай түрлері бар?
А) арнайы және әмбебап
Ә) операциялық жүйе, драйвер
Б) жүйелік, қолданбалы программалар және программалау жүйелері
10. Драйвер қандай программа?
А) компьютерге қосылатын құрылғылармен бірге орнатылатын программалар
Ә) мәліметтерді өңдеудің нақты есептерін шешуге арналған
Б) пайдаланушылардың үлкен тобы үшін қажет программалар.

5 - сынып. 1 - тоқсан, 2 - нұсқа
1. Қауіпсіздік техникасының ережелері қандай пункттерге бөлінеді?
А) механизмдер, технологиялық процестер, ғылыми эксперименттер, табиғат объектілері.
Ә) жалпы, ДК - мен жұмыс алдындағы, апаттық жағдайлардағы, жұмыс соңындағы талаптар мен ережелер
Б) шаршағанда және көз талғанда жасалатын жаттығулар.
2. Органолептикалық ақпарат қалай беріледі?
А) дәмдер мен иістер арқылы
Ә) түйсіну арқылы
Б) дыбыстар арқылы
3. Ақпаратты уақытша сақтайтын құрылғы -
А) жедел жад
Ә) тұрақты жад
Б) сыртқы жад
4. Пернетақта қандай құрылғы?
А) ақпаратты шығару құрылғысы
Ә) ақпаратты енгізу құрылғысы
Б) микропроцессорлық кешен
5. Аналық тақшадан қандай құрылғылар орналасқан?
А) процессор, шина, жедел жад, тұрақты жад, микропроцессорлық кешен
Ә) жүйелік блок, монитор, пернетақта, тышқан
Б) тышқан, принтер, сканер, микрофон
6. Тышқанның қандай түрлері бар?
А) электронды - сәулелік, сұйық кристалды
Ә) лазерлік, механикалық, сымсыз
Б) сия бүріккіш, лазерлік, матрицалық
7. Меңзер дегеніміз не?
А) компьютердің миы
Ә) микросхемалар жиынтығы
Б) экранда жыпылықтап тұратын символ
8. Қазіргі пернетақталарда неше перне бар?
А) 101 немесе 100
Ә) 101 немесе 103
Б) 101 немесе 105
9. Қолданбалы программалардың қандай түрлері бар?
А) арнайы және әмбебап
Ә) терезелік, командалық
Б) операциялық жүйелер, драйвер
10. Интерфейс деген не?
А) компьютер мен адам арасындағы қарым - қатынас тәсілі
Ә) жүйелік программалардың негізгісі
Б) программалау тілдері мен арнайы программалар.



 
 
X

Чтобы скачать данный файл, порекомендуйте его своим друзьям в любой соц. сети.

После этого кнопка ЗАГРУЗКИ станет активной!

Кнопки рекомендации:

загрузить материал