7


  • Учителю
  • Бағдарлама информатика пәнінен 'Информатика әлемі' (2-4 сынып)

Бағдарлама информатика пәнінен 'Информатика әлемі' (2-4 сынып)

Автор публикации:
Дата публикации:
Краткое описание:
предварительный просмотр материала

«Жалтыр жалпы орта білім беретін мектеп» ММ


Бекітілді:_______ Келісілді: _______ Қаралды:_____

Мектеп директоры Оқу ісінің меңгерушісі ӘБ жетекшісі

А.К.Жаныгулова Э.Г.Базылбаева Д.Б.Исина



Бағдарлама

Информатика әлемі

2-4-сынып



2015-2016 оқу жылы



Құрастырған информатика пәнінің мұғалімі: Мурат Серикгул






Бұл хаттама әдістемелік бірлестікте қарастырылды.

№ хаттама «____» «____________» 2015ж



















Түсінік хат

Білім беру жүйесіндегі информатиканың рөлі әлемнің жүйелі ақпараттық бейнесін, адам мен ақпараттық ортаның тиімді өзара қарым қатынасын қалыптастырудағы ақпараттық қоғамдағы кәсіби қызметтің негізгі құраушысы ретіндегі ақпараттық технологияны пайдалану дағдыларын қалыптастырумен анықталады.

Ұсынылып отырған бағдарламаның негiзгi идеясы оқушылардың ойлау қабiлетiн компьютерлiк дамытушы ойындар арқылы дамыту мен өзiндiк танымдық iс-әрекеттерiн ақпараттық ортада қалыптастыруға бағытталған.

Бұл бағдарламаның тиiмдiлiгi оқушылар 5-сыныпта Информатиканы оқытуға дайын келедi және мемлекеттiк бiлiм стандарттарын терең меңгеруге мүмкiндiк бередi.

Информатика пәнiн оқыту арқылы оқушылар ақпараттық мәдениеттiң негiзi болып саналатын коммуникация мен түсiнiктердiң, ойлаудың математикалық негiздерiн меңгередi.

Сонымен, ұсынылып отырған оқу бағдарламаның мазмұны оқушыларды ақпараттық қоғамның негiзгi талаптарын қанағаттандыратындай деңгейге жеткiзу болып табылады.

Алғашқы кезеңде информатика пәнiн мектепте оқытудың мақсаты-жеке тұлғаның өзiне, қоғамға қажет қабiлеттерiн қалыптастырып, дамыту және өз бетiмен бiлiм алу, өзiн-өзi дамытуға жағдай жасау. Бұдан бiлiм беруде информатика саласын мектепте оқытудың негiзгi төмендегi мақсаттары туындайды:

Оқытудың негізгі мақсаты: оқушылардың оқу процесінде компьютерлік технология арқылы өз бетінше тиімді білім алу және өзін-өзі анықтауы үшін мүмкіндік туғызу болып табылады.

Бағдарламаның мiндеттерi:

  • ғылымның негiзiн қалайтын үш ұғымның (зат, энергия және ақпарат) бiрi болып есептелетiн, қазiргi таңдағы әлем бейнесiн құрудың негiзiн құрайтын, ақпарат ұғымын қалыптастыру;

  • қоршаған ортаны жаңа-ақпараттық тұрғыдан зерттеу көзқарасын қалыптастыратын ақпараттық үрдiстердi, табиғат, қоғам, техника аймақтарында қарастыру;

  • оқушылардың теориялық, шығармашылық қабiлеттерiн арттыру;


Оқытудың мазмұны: шығармашылық жеке тұлғасын қалыптастыруға, логикалық-құрлымдық ойлау қабілетін дамытуға, яғни оны қызмет субъектісі ретінде қалыптастыруға және компьютерлік технологияның мүмкіндіктерін өздерінің кәсіби дайындық деңгейлеріне еркін пайдалана білуге бағытталған.

ІІ. Оқыту пәнінің базалық мазмұны

2- сынып.

«Иформатика әлемі» аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат.

  1. Теориялық бөлiм. (15 сағ)

Қауіпсіздік техникасы. Компьютердің құрылымы . Монитор. Жұмыс үстелі. "ПУСК". Пернетақта. Word-та жұмыс. Excel-мен жұмыс. Paint графикалық редакторымен танысу


  1. Дамытушы бөлiм.(19 сағ)

Сызықтар әлемі. Сөздерді жазу. Қызықты есептер. «Бүркігіш» құралы. «Қарындаш», «Қылқалам», «Өшіргіш» құралдары. «Шашыратқыш» құралы. Графикалық редактор Paint. Сөйлем құрастыру. Түстер. Мәтінмен жұмыс.












2- сыныпта "Ақпарат әлемі" пәнiн оқытуға арналған

күнтiзбелiк-тақырыптық жоспарлау

Мазмұны

Сағат

Мақсаты мен міндеті

1

Кіріспе. Қауіпсіздік техникасы. Компьютердің құрылымы

1

Компьютер кабинетіндегі қауіпсіздік техникасын үйрету. Компьютердің құрылымдарымен таныстыру

2

Монитор. Жұмыс үстелі.

1

Монитор, Жұмыс үстелі, Пуск қызметтерін танысу

3

Пернетақта

1

Пернелік бетшесімен жұмыс, пернелердің атқаратын қызметтері

4

Түрлі түсті кубиктер ойыны.

1

Тышқанмен жұмыс істеу дағдысын арттыру

5

"Fitznik" ойыны.

1

Пернелікпен жұмыс істеу дағдысын арттыру. Қол моторикасын дамыту.

6

Графикалық редактор Paint.

1

Геометриялық пішіндерді қайталау, бояу, сурет салу

7

Сызықтар әлемі.

1

Қисық сызықтар, түзу сызықтар

8

«Пернетақта» ойыны

1

Жануарларды еске түсіру

9

Менің сүйікті кейіпкерім

1

Шығармашылық жұмыс.

10

Word-та жұмыс.

1

1-10-ға дейінгі сандарды санау, жазу.

11

Математикалық сандарға саяхат

1

Сандармен есептер шығару. +4, -4

12

Таңбалар ерекшеліктері

1

<, >, = таңбаларын дұрыс қою

13

"Moohuhn" ойыны.

1

Тышқанмен қол моторикасын дамыту.

14

Алфавит әріптерін жазу

1

Әріптердің таңбалануын білу

15

Сөздерді жазу

1

Дыбыстарды талдау. Буынға бөлу

16

Схема жасау

1

Геометриялық пішіндерді қойып, үстіне сөз жазу.

17

Сөйлем құрастыру.

1

Сурет бойынша сөйлем құрастыру

18

Саяхат-сабақ

1

Paint, Word бағдарламалары

19

Жатжазу.

1

Жылдам жазу дағдыларын қалыптастыру.

20

Excel-мен жұмыс.

1

Электрондық кестемен танысу. Жұмыс істеу

21

Қызықты есептер

1

Excel-де есептер шығару

22

Shreck ойыны

1

Жылдам ойлау қабілеттерін дамыту

23

Ондық сандар әлемі

1

1-20 сандарды тура, кері санау

24

Есептердің таңбаларын дұрыс қою

1

Ондық сандарға қосу, азайту, -1 +1

25

Сыңарлы, сыңарсыз сандар

1

Жұп, тақ сандары

26

Бөлшек пен бүтін сандар

1

Затты тең екі және төрт бөлікке бөлу.

27

Компьютер - біздің досымыз және көмекшіміз.

1

Paint, Word, Excel бағдарламалары

28

Графикалық редактормен танысу «Қылқалам»

1

Paint графикалық редакторымен жұмыс жасау

29

Графикалық редактормен танысу «Өшіргіш»

1

Paint графикалық редакторымен жұмыс жасау

30

Графикалық редактормен танысу «Құйғыш»

1

Paint графикалық редакторымен жұмыс жасау

31

Графикалық редактормен танысу «Бүріккіш»

1

Paint графикалық редакторымен жұмыс жасау

32

Графикалық редактормен танысу «Түстер»

1

Paint графикалық редакторымен жұмыс жасау

33

Графикалық редактормен танысу «сызық, доға тіктөрбұрыш»

1

Paint графикалық редакторымен жұмыс жасау

34

Өткенді қайталау

1

қайталау

Барлығы

34




3- сынып.

«Иформатика әлемі» аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат.

І. Теориялық бөлiм. (15 сағ)

Компьютер сыныбында тәртіп сақтау ережелері. Көз жаттығулары. Компьютер. Компьютердің құрылғылары. Монитор. Пернетақта. Жүйелі блок. Тышқан. Ақпарат. Ақпартты тасмалдаушылар. Ақпарттың өлшем бірлігі. Ақпартты сақтау. Ақпартты өңдеу. Графикалық редактормен танысу

ІІ. Дамытушы бөлiм.(19 сағ)

Енгізу және шығару құрылғылары. Компьютердегі ақпараттар ағыны. Графикалық редактормен танысу.. «Бүркігіш» құралы. «Қарындаш», «Қылқалам», «Өшіргіш» құралдары. «Шашыратқыш» құралы. Ақпаратты сақтау. Ақпаратты бейнелеу. Ақпарат көзі мен оны қабылдаушы. Ақпарат алмасу. Ақпаратты алу арналары. Мәтін теру.






3 - сыныпта "Информатика әлемі" пәнiн оқытуға арналған

күнтiзбелiк-тақырыптық жоспар

Тақырыбы

Сағат

Мақсаты мен міндеті

1

Кіріспе.

1

Компьютер кабинетіндегі қауіпсіздік техникасын үйрету.

2

Қауіпсіздік техника ережесі

1


3

Көз жаттығулары

1

Компьютермен таныстыру, монитор, жүйелік блок, пернелік, тышқан туралы түсінік беру.

4-5

Компьютер

2

Компьютермен танысу

6-7

Компьютердің құрылғылары.

2

Компьютердің әр бөлігінің атқаратын жұмысы туралы түсінік беру, аттарын есте сақтау.

8

Тышқан

1

Қол моторикасын дамыту. Тышқанмен жұмыс істеуін жақсарту.

9

Жүйелі блок

1

Жүйелік блок құрылғысымен тан.ысу

10-11

Монитор

2

Монитор құрылғысымен танысу

12

Пернетақта


Пернетақта құрылығысымен танысу

13

Компьютерді қосу

1

Компьютерді қосуды үйрету

14

Компьютерді өшіру

1

Компьютерді өшіруді үйрету

15

Мәтін теру

1

Word пен жұмыс жасау

16

Ақпарат

1

Ақпарт туралы түсігін қалыптастыру, оқушыларды ақпартты сақтауға, өңдеуге , шығаруға үйрету

17

Ақпараттың өлшем бірлігі

1

18

Мәтін теру

1

19-20

Ақпарат түсінігі

1

21-22

Ақпарат алу

1


23

Ақпаратты кодтау

1

24

Ақпаратты сақтау

1

Ақпартты сақтауға үйрету

25

Ақпаратты өңдеу

1

Ақпартты сақтауға үйрету

26

Ақпаратты шығару

1

Ақпартты сақтауға үйрету

27

Pаint графикалық редакторы

1

Pаint графикалық редакторымен танысу

28

Графикалық редактормен танысу «Өшіргіш»

1

Paint графикалық редакторымен жұмыс жасау

29

Графикалық редактормен танысу «Құйғыш»

1

Paint графикалық редакторымен жұмыс жасау

30

Графикалық редактормен танысу «Бүріккіш»

1

Paint графикалық редакторымен жұмыс жасау

31

Графикалық редактормен танысу «Түстер»

1

Paint графикалық редакторымен жұмыс жасау

32

Графикалық редактормен танысу «сызық, доға, тіктөрбұрыш»

1

Paint графикалық редакторымен жұмыс жасау

33

Сурет салу

1

Paint графикалық редакторымен жұмыс жасау

34

Өткенді қайталау

1

Заттарды салыстыра білуге, оларды айыруға үйрету.


4- сынып.

«Информатика әлемі» аптасына 1 сағат,барлығы 34 сағат.

І. Теориялық бөлiм. (15 сағ)

Компьютер сыныбында тәртіп сақтау ережелері. Көз жаттығулары. Компьютер. Компьютердің құрылғылары. Монитор. Пернетақта. Жүйелі блок. Тышқан. Ақпарат. Ақпартты тасмалдаушылар. Ақпарттың өлшем бірлігі. Ақпартты сақтау. Ақпартты өңдеу. Графикалық редактормен танысу

ІІ. Дамытушы бөлiм.(19 сағ)

Енгізу және шығару құрылғылары. Компьютердегі ақпараттар ағыны. Графикалық редактормен танысу.. «Бүркігіш» құралы. «Қарындаш», «Қылқалам», «Өшіргіш» құралдары. «Шашыратқыш» құралы. Ақпаратты сақтау. Ақпаратты бейнелеу. Ақпарат көзі мен оны қабылдаушы. Ақпарат алмасу. Ақпаратты алу арналары. Мәтін теру.








4 - сыныпта "Информатика әлемі" пәнiн оқытуға арналған

күнтiзбелiк-тақырыптық жоспар

Тақырыбы

Сағат

Мақсаты мен міндеті

1

Кіріспе.

1

Компьютер кабинетіндегі қауіпсіздік техникасын үйрету.

2

Қауіпсіздік техника ережесі

1


3

Көз жаттығулары

1

Компьютермен таныстыру, монитор, жүйелік блок, пернелік, тышқан туралы түсінік беру.

4-5

Компьютер

2

Компьютермен танысу

6-7

Компьютердің құрылғылары.

2

Компьютердің әр бөлігінің атқаратын жұмысы туралы түсінік беру, аттарын есте сақтау.

8-9

Ақпарат

1

Ақпарт туралы түсігін қалыптастыру, оқушыларды ақпартты сақтауға, өңдеуге , шығаруға үйрету


10

Ақпараттың өлшем бірлігі

1

11

Мәтін теру

1

12

Ақпарат түсінігі

1

13

Ақпарат алу

1

14

Ақпаратты кодтау

1

15

Ақпаратты сақтау

1

16

Ақпаратты өңдеу

1

Pаint графикалық редакторымен танысу

Paint графикалық редакторымен жұмыс жасау


17

Ақпаратты шығару

1

18

Pаint графикалық редакторы

1

19-20

Графикалық редактормен танысу «Өшіргіш»

1

21-22

Графикалық редактормен танысу «Құйғыш»

1


23

Графикалық редактормен танысу «Бүріккіш»

1

24

Графикалық редактормен танысу «Түстер»

1

Paint графикалық редакторымен жұмыс жасау

25

Графикалық редактормен танысу «сызық, доға, тіктөрбұрыш»

1

Paint графикалық редакторымен жұмыс жасау

26

Word мәтіндік редактор

1

Мәтінді теру ережесі , мәтін бойымен жылжыту, мәіннің үзіндісін ерекшелеу, мәтінді ерекшелеу және пішімдеу

27

Word мәтіндік редактор

1

28

Калькулятор

1

Калькулятор мен танысу

29

Блакнот

1

Блакнотпен жұмыс жасау

30

Дыбыстық ақпартты өндеу

1

Дыбыстық ақпартты өңдеуге

31

Дыбысты жазу

1

Дыбысты жазуға үйрету

32

Слайд


PoverPoint пен жұмыс жасау

33

Сурет салу

1

Paint графикалық редакторымен жұмыс жасау

34

Өткенді қайталау

1

қайталау


ІІІ. Оқушылардың білім, білік, дағдысына қойылатын талаптар:

Курс міндетінде оқушыларды ақпара түсінігін, компьютермен таныстыру, пернетақтамен және тышқанмен жұмыс жасау дағдыларына баулу. Оқушылардың компьютердің мүмкіндіктері туралы түсініктерін қалыптасыру. Күнделікті өмірде компьютерді пайдалану қызығушылықтарын арттыру. Компьютерді құрал ретінде еркін пайдалана алуға үйрету кіреді.

Нені білу керек:

  • Сыныпта тәртіп сақтау ережелерін;

  • Қауіпсіздік техника ережелерін;

  • Алғашқы медециналық көмек көрсету әдістерін;

  • Көз талғандағы жаттығуларын;

  • Компьютер деген не екенің;

  • Ақпарат ұғымын;

  • Ақпарат формалаарын

  • Ақпарат қасиеттерін

  • Графикалық редактормен жұмыс істеу.

Нені меңгеру керек:

  • Компьютер қосу мен өшіру;

  • Компьютер құрылғыларымен жұмыс істеуді;

  • Компьютер пернесiмен еркiн жұмыс iстеудi;

  • Компьютердегi жеңiл қолданбалы программалармен жұмыс iстеудi;

  • Түрлi-түстi 16 түстi палитраны қолдануды;

  • Компьютерде мейленше мәтiндердi тез жинақтауды.


ІҮ. Оқыту әдістемелік жүйесінің ерекшеліктері

Орта бiлiм беру жүйесiн ақпараттандыру жағдайында информатика пәнiн оқытудың сапасын арттыру қажет. Олай болса, аталған талапты жүзеге асыру барысында ол пәннiң қай сыныптан бастап оқыту қажеттiгi туралы түрлi пiкiрлер туындауда. Аталған пiкiрталас негiзiнде бiз Информатика пәнiн оқытуды төменгi сыныпқа көшiру тиiмдi екендiгiн практика жүзiнде дәлелденді. . Информатика пәнiн оқытуды төменгi сыныптарға көшiруде төменгi факторлар негiзге алынды:

  • кiшi жастан балаларды ақпараттық қоғамға бейiмдеу;

  • кiшi жастан балалардың ақпараттық ойлау қабiлетiн дамыту үшiн Информатика пәнiн пән ретiнде енгiзу;

  • кiшi жастағы балалардың ақпараттық мәдениетiн қалыптастыру барысында оларды әлемдiк ақпараттық бiлiмдiк кеңiстiкке даярлау.

Аталған факторлар негiзiнде бiз Информатиканы төменгi сыныптарда оқытудың мақсаты анықталды. Мақсат: бiлiм беру жүйесiн ақпараттандыру жағдайында оқушылардың ақпараттық әлемдiк бейнесiн қалыптастыру. Осы мақсаттан келесi мiндеттер туындайды:

Компьютер оқушы үшін қоршаған әлемді танудың табиғи құралы болып табылады. Олай болса барлық сабақтарды компьютердің қуаттануыменн жүргізуді үйрену - бүгінгі күннің кезек күттірмейтін өзекті мәселелерінің бірі. Жаратылыстану және математика пәндерін оқыту құралы ретінде компьютерді қолдану-оқу үрдісін белсендіруге, оқытуды жекешелендіруге, оқушының өзін-өзі бақылауына мүмкіндік туғызады. Оқу құралдары мен оқыту әдістері компьютердің жұмыс ерекшеліктеріне сай жаңа мазмұнды болуы қажет. Сонымен қатар, бұл кезде оқудың мынадай психологиялық аспектоісінің маңызы зор екендігін ескеру қажет. Компьютермен жұмыс істеу оқушының шығармашылық қабілетін дамытып, жалпы мәдениетінің деңгейі мен ықыласын көтереді.












 
 
X

Чтобы скачать данный файл, порекомендуйте его своим друзьям в любой соц. сети.

После этого кнопка ЗАГРУЗКИ станет активной!

Кнопки рекомендации:

загрузить материал