7


  • Учителю
  • Ағылшын тілі сабағында ойналатын қызықты ойындар7 класс

Ағылшын тілі сабағында ойналатын қызықты ойындар7 класс

Автор публикации:
Дата публикации:
Краткое описание:
предварительный просмотр материала

Ағылшын тілі сабағында ойналатын қызықты ойындар

Жарияланды 29-11-2014, 11:06 Категориясы: Ағылшын тілі</<font color="#000000">

Ағылшын тілі сабағында ойналатын қызықты ойындар



1. «Алфавит» ("Alphabet") ойыны

Мақсаты: ағылшын тілі әріптерін қаншалықты меңгергендігін тексеру.

Шарты: Тақтаға «А», «В», «С» сияқты алфавиттің үлкен әріптерін іліп қоямыз. Ал, оқушылар осы әріптің кіші әріптерін үстелге шашылып жатқан әріптерінің ішінен тауып ілу керек.



2. «Ойлан, тап» ("Think and find") ойыны

Мақсаты: оқушылардың қиялын, сезім түйсігін дамыту.

Шарты: Ортаға түрлі заттарға толы дорбаны қоямыз. Оқушыларды екі топқа бөліп, бір бірден шақырамыз. Көзі байлаулы оқушы дорба ішіндегі затты табуы тиіс. Қай топ бірінші аяқтайды, сол топ жеңіске жетеді.



3. «30 секунд» ("30 second") ойыны

Мақсаты: оқушыларды жылдам ойлауға дағдылау және тақырыпты бекіту

Шарты: Бір ойыншы тақырыпқа сай сөз айтады, келесі оқушы сол сөздің соңындағы әріптен келетін сөз айтуы тиіс. Егер оқушы 30 секунд ішінде айта алмаса ойыннан шығады.



4. «Дұрыс жаз» ("Write right") ойыны

Мақсаты: жылдам ойлау қабілетін дамыту

Шарты: Тақтаға екі сөз жазылады. Кімде кім сол сөздің әр әріпіне сөзді көп тауып жазса, сол топ жеңіске жетеді.

Мысалы: Swim - son, well, ill, mother



5. «Ширату» ("Brainstorm") ойыны

Мақсаты: Оқушылардың сөздік қорын тексеру

Шарты: Тақтаға ұзақ сөз беріп, оның ішінен сөз шығару керек. Ескерту: сөз құрамында қанша әріп бар сонша әріпті қолдануы тиіс.

Мысалы: beautiful: eat, tea, but, fil, lie and so on.



6. «Шашу»("Strew") ойыны

Мақсаты: еске сақтау қабілетін тексеру.

Шарты: Сабақтың тақырыбына сай сөздердің жазылу ретін шатастырып жазып қоямыз. Оқушылар берілген уақыт ішінде сөздерді дұрыс жазуы керек.



7. «Менің заттарым» ("My things") ойыны

Мақсаты: оқушылардың еске сақтау, байқағыштық қабілетін жаңарту

Шарты: Оқушыларға күнделікті өмірдегі тұрмыстық заттардың атын қазақшаға аударып айтамыз. Мысалы: мен кеше бір «Перизат» үйге алып келдім. Әпкем маған сүйікті су сабыным «Көгершінді» сыйлады.

«Кесек қар» дидактикалық ойыны. Оқушылар шеңберге тұрады. Бірінші оқушы отбасының бір мүшесін атап, допты екінші оқушыға лақтырады. Ол допты ұстап алып, алдыңғы екі сөзді қайталап, өз сөзін айтып, допты келесі оқушыға лақтырады. Алдыңғы оқушының артынан барлық сөздерді қайталап, өз сөзін айта алған оқушы жеңімпаз атанады. «Доппен ойын» - балалар допты бір-біріне лақтырып, тез заттың атын немесе түсін, яғни жалғастырып айту керек. «Сұрақ қой» ойынында үстелдің үстінде бірнеше заттар жатады, оқушылар әр затқа сұрақ қою керек. «Затты тап» ойынында мұғалім әлдебір затты газетпен жауып, сұрақтар қою барысында оқушылар ол не зат екенін шешу керек, «Сөз құрау» - суретке қарап атын атау және осы сөздің бірінші әрпіне сөз құрау керек, « Дым білмес» ойынында дым білмес тақтадағы сөзді немесе санды дұрыс оқымайды, мысалы: мұғалім 20 санын көрсетеді, ал дым білмес It's twelve десе, сынып түзетеді No, it's twenty деп жауап беру керек, «Түсті ата» ойынында мұғалім қызыл түсті карточкыны көрсетіп "What colour is it?" балалар It's red деп жауап береді. «Bingo» ойыны. Әр оқушы бір сөйлемді таңдап, сонымен ғана жұмыс істейді. Мұғалім оқылған сөздерді бейнеленген флэш-карталарды мөлдір емес дорбаға салады. Балалар кезек-кезек 1 карточкадан шығарып, осы сөзді айтады. Бірақ сыныпқа көрсетпейді. Қолында осы сөзді бейнелейтін суреті бар оқушылар өздерінің жолынан оны сызып тастайды. Жолдағы барлық сөздерді сызып тастаған бала «Bingo!» - деп айқайлайды. Мұғалім жаттығудың дұрыс орындалғанын тексереді. Егер сөздердің барлығы аталған болса, бұл бала жеңімпаз атанады



Пожалуйста, не забудьте правильно оформить цитату:

Кулмырзаева А. Х. Ағылшын тілі сабағында ойын элементтерін пайдаланудың тиімділігі // Молодой ученый. - 2015. - №7.2. - С. 50-52. 1. What's in the bag? «Сомкеде не бар?» ойыны. Мүғалім алдымен балаларға бір сөмке алып келеді. Балалардан сүрайды. Балалар сомкеде не бар? Балалар ішінде дәптер, қалам, кітап бар деп айта бастайды. Мүғалім бүл ойынды сабақ соңында қолданса болады. Әсіресе жаңа создерді еске түсіру үшін қолдануға болады. Мүғалім сөмкенің ішіндегі заттармен таныстырады. Сомкеде не бар? Мүғалім оқушылардан What's this? сүрағы арқылы затты корсету арқылы сүрайды. Мысалы: a pen, a copybook, a pencil, a ruller, a rubber деп көрсетеді. Сосын оқушыларға жеке - жеке қайталатады. Сөздерді үмытпау керек. Сосын оқушыларға сөмке ішіндегі заттарды таратып беріп, оқушылардан осы заттарды мына сүрақ арқылы сүрауға болады. Мысалы: Who has a pencil? Who has a ruller? Жауап бергенде оқушылар кімге екенін табу керек. Оқушылар тапса Janar has a pencil деп табу керек. Бұл ойын оқушының сабаққа деген қызығушылығын артып, содік қорларын молайып, есте сақтау қабілетін арттырады. 2. Board race «Тақта сайысы» ойыны Бұл ойынның шарты: Мүғалім оқушыларды екі топқа боліп, ойынның ережесімен таныстырады. Бұл ойында мүғалім түстер, сандар, создер айтады сол айтылған создерді, сандарды оқушылар қатесіз жазу керек. Келесі оқушы эрі қарай жалғасын жалғастырып отырады. Соңында оқушылардың жазғанын тексеріп қателерін жондеп қай топтың жеңгенін анықтайды. Мысалы: Осылай рет-ретімен оқушылар жалғастырып болған соң қате-сін жондеп қай жақтың жеңгенін айтады. Бұл ойында оқушылар шапшаңдықты, дүрыс жаза білуді, есте сақтау қабілеттері артады. 3. Question Rase «Сұрақтар» сайысы Бұл ойынның шарты: Мүғалім сол сабаққа қатысты сүрақтар қойылады. Осы сүрақтар оқушыларға таратылып беріледі. Оқушылар сол сүрақтарға дүрыс жауап беру керек. Мысалы: жыл мезгілдерін өткен кезде суреттер арқылы да мынадай сүрақтар арқылы қолдануға болады. 1. How many seasons are there in a year? 2. What are they? 3. How many months are there in a year? 4. What are they? 5. What season is it now? 6. What month is it now? 7. How many days are there in a week? 8. What are they? Осы сүрақтар арқылы оқушылардың сөйлеу қабілеттері артып, сөздік қорлары молайып, сабаққа деген қызығушылығы артады. Қорыта келегенде, оқу үрдісінде ойын түрлерін пайдалану бірін- шіден, оқушылардың білімін берік меңгерту қүралы болса, екіншіден балалардың сабаққа деген қызығушылығын көтеру болып табылады. Ойын түрлерін пайдалану мынадай нәтижеге жеткізді.



 
 
X

Чтобы скачать данный файл, порекомендуйте его своим друзьям в любой соц. сети.

После этого кнопка ЗАГРУЗКИ станет активной!

Кнопки рекомендации:

загрузить материал