Презентация о программе Blender 2.65
Автор публикации: Кожикова Г.Л.
Дата публикации: 25.03.2016
Краткое описание:
1
Сабақтың тақырыбы: Blendеr программасының интерфейсі
2
Blender бағдарламасын голландық анимациялық студиа NeoGeo құрастырған.1998 жылдың мауысым айында Blenderдің авторы Тон Розендаль, NAN компаниясын ұсынады. Бірақ 2002 жылы компания NAN банкротқа ұшырап, автордың сұрауы бойынша креторларға мүмкіндік береді 1 000 000 $ кері сатып алуға. Қазіргі кезде Blender бағдарламасы Blender Foundation компаниясының арқасында кең тарауда. Негізінде бірінші шыққан кодына байланысты Blender –дің туған күні қаңтардың 2 күні 1994 жылы болып есептеледі. 2016 жылы Blender-ге 22 жыл болды.
Благодаря этой рекламе сайт может продолжать свое существование, спасибо за просмотр.
3
Blender –3D модельдеу компьютерлік графика бағдарламасы. Blender бағдарламасының көмегімен 3D модельдеу, анимация жасауға, видео үзінділерді өңдеуге, түрлі ойындарға логикалық объектілерді енгізуге мүмкіндік береді. Ең маңыздысы, ол бағдарламаның азғантай көлемі (шамамен 10-20 мегабайт) Blender әр түрлі ОЖ жұмыс істеуге мүмкіндік береді, олар: Linux, Windows, MacOS т.б. Бағдарламаны тегін көшіріп алуға болады GNU лицензиясы бойынша.
4
5
6
7
Объектерді өңдеуге мүмкіндік беретін виджет орналастыруға(перемещать), вращать(айналдыруға), масштабировать(масштабтауға) Айналдыру виджеты (виджет вращения) Камера 3D әлемінде бір ғана камера болсада болуы тиіс, өйткені Blender сақтауы керек. Мысалы суретке түсіру үшін пренетақтадағы функционалдық перне F12 басса жеткілікті.
8
Extrude (сығып шығару) құралы. Extrude құралымен mesh- нысандарды редакторлау режімінде, нысан қырының, қабырғасының, биіктігінің көшірмесін жасап, олардың орнын ауыстыру арқылы және өлшемі (егер қыры мен ңабырғасы болса) арқылы өзгерте аламыз. Перне тақтадан Е батырммасын басу арқылы шақырамыз.
9
Бөліну (Subdivide). Mesh- нысандардан күрделі нысандар жасау кезінде оларда керекті қосымша бөліктері жоқ болып келеді. Мысалы, тақтайдан Extrude құралын пайдаланып үстел жасау керек болса, онда үстелдің аяқтарын жасау үшін қырлардың жетіспейтіндігін көреміз . Пернетақтадан W басу арқылы шақырамыз.
10
11
Объектілерді енгізу Алдын ала белгіленген объектілер 3D бағдарламаларда примитевтер деп аталады. Ал кейбірлері қарапайым геометриялық объектер болып келеді.. 3D курсор
12
Объектілерді енгізу үшін Меню Add - Mesh - Monkey.
13
14
15