- Учителю
- Көңілді тапқырлар сайс сабақ
Көңілді тапқырлар сайс сабақ
Күні:10.11.2015ж
Информатика 7-сынып
Сабақтың тақырыбы
«Көңілді тапқырлар» сайыс сабақ.
Сілтеме
Оқулық, әдістемелік, ғаламтор.
Сабақтың мақсаты
- Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
- Оқушының логикалық ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін дамыту.
- Ұшқыр ойлы, шығармашылық қабілеті бар жеке тұлғаны қалыптастыру.
- Өз білімдерін шыңдап, қарсыласын бағалай білуге және танымдық өрелерін дамыту.
Күтілетін нәтиже
1. Оқушылардың сабақ үстінде берілген тапсырмаларды уақыты орындап, компьютермен еркін жұмыс жасауды біледі.
2. Бір- біріне қамқорлық , ынтымақтастықта болады.
3. Сабақ нәтижесінде баланың ой- өрісі дамиды.
Сабақтың түрі
сайыс сабақ
Қолданған стратегия
1 кезең. «Бәйге»
2 кезең. «Ғажайып ұяшық»
3 кезең. « Жұмбақ шешу»
4 кезең. «Өрнектер»
5 кезең. «Тест»
6 кезең. «практикалық жұмыс»
7 кезең. «хакерлер»
Ынтымақтастық атмосфера
Сабақтың жақсы өту үшін оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады .
Топқа бөлу
1,2,3 сандар арқылы топқа бөлу
1.Сызықтық алгоритм
2.Тармақталу алгоритм
3.Циклдік алгоритм
Топ ережесін құру
Армысыздар, ұстаздар мен оқушылар!
«Таланттылар терін төгіп, толғансын,
Тұлпарлары топ жарысында, жүлде алсын», деп бүгінгі «Көңілді тапқырлар» атты интеллектуалдық ойынымызға қош келдіңіздер.
Көңілді тапқыштар, білгіштер
Бар өнерін салады,
Кім білімді, көп оқыған болса егер,
Бүгінгі күн жеңімпазы болады,- деп бүгінгі ойынымызды ашуға рұқсат етіңіздер.
-
кезең «Бәйге»
Бұл бөлімде топтар берілген түсті конверттерді таңдап, ішіндегі берілген сұрақтарға жауап береді, әр сұрақтың дұрыс жауабына 10 ұпай беріледі.
Сары конверт сұрақтары:
1. Баспа құрылғысы (принтер)
2. Компьютер теледидары (монитор)
3. Үлкен темір қорап (жүйелік блок)
4. Функционалдық пернелер (F1- ден F12-дейін)
5. Зиянкес бағдарлама (вирус)
6. Файлдар жиыны (бума)
7. Таңбалар мен сигналдар жиыны (ақпарат)
8. Ақпараттық процесті зерттейтін ғылым (информатика)
9. Информатика өлшем бірлігі (бит, байт)
10. Сурет салуға арналған бағдарлама (Paint)
Қызыл конверт сұрақтары:
1. Адам мен компьютер арасындағы байланыс (опер жүйе немесе интерфейс)
2. Компьютердің негізгі құрылғысы (жүйелік блок)
3. Құжаттарды көшірмелеу құрылғысы (ксерокопия)
4. Дербес компьютердің кішкентай құрылғысы (тышқан)
5. Офистік бағдарламадағы мәтіндік редактор (Word)
6. Дыбыс естілетін қорап (колонка)
7. Мәлімент енгізу құрылғысы (пернетақта)
8. Компьютердің маманы (программист)
9. Бүкіләлемдік желі (интернет)
10. Компьютерді вирустан қорғайтын бағдарлама (антивирус)
Жасыл конверт сұрақтары:
1. Көп батырмалы құрылғы (пернетақта)
2. Паскаль қандай тіл (программалау тілі)
3. Компьютер сымдары (кабель)
4. Алгоритм деген не (белгілі бір мақсатқа жету жолы)
5. Презентациялармен жұмыс істейтін бағдарлама (Power Point)
6. Корзинаның қызметі ( жойылған файлдарды жинау)
7. Ең ұзын перне (пробел)
8. Ақпарат енгізу құрылғысы (пернетақта)
9. Информатика пәні қай сыныптан бастап оқытылады? (7- сыныптан)
10. Оқитын құрылғы (сканер)
2 кезең. «ұяшық таңдау»
1)Сәйкестікті орындаңыз
Program Программа тақырыбы
End Программа денесінің соңы
Integer Бүтін сандар
Real Нақты сан
:= Меншіктеу операторы
Var Айнымалылыр бөлімі
Begin Программа денесінің басы
2) Информатикалық термин сөздердің қазақша аудармалары сұралады.
integer, write, boolean, to, var; бүтін, жазу, логикалық, дейін, айнымалы.
read, real, for, begin, if; оқу, нақты, үшін, блок басы, егер.
3) Келесі қадамдарды ретімен орналастыр
а/ программа есептің қойылымы
б/ есептің қойылымы маткматикалық модель
в/ алгоритм құру алгоритм құру
г/ маткматикалық модель программа
3 кезең « Жұмбақ шешу» топтарға жұмбақ жасырылады, қай топ бірінші және дұрыс шешетін болса, сол топқа 10 ұпай беріледі.
1. Бар құрылғыны басқаратын, кеудесін көтеріп қасқаятын ми (жүйелік блок)
2. Өзінен зиянды сәуле шашатын, адам көзін құртатын жалмауыз (монитор)
3. Саусақтарды билететін, экранға мәтінді сый ететін, жоқ деп мүлде айта алмайтын, иә- ні қолдап қайталайтын берген (пернетақта)
4. Пернеден жасқанатын, адам көмегімен басқарылатын, қорқақ, компьютердің кенже баласы(тышқан)
5. Қағазға тойматын құрылғы (принтер)
6. Принтерден асып түсетін құрылғы (сканер)
4 кезең. «Өрнектер»
Өрнектерді Паскаль тіліне аударып жаз.
І топ: y= (а-в)²/(а+2в); І топ: y:= (sqr(a-b)/(a+2*b))
ІІ топ: y= (с+а)²/(с-4в); ІІ топ: y:= (sqr(c+a)/(c-4*b))
ІІІ топ: y= (sin²x+cos²x)/x³; ІІІ топ: y:= (sqr(sin(x))+sqr(cos(x)))/(sqr(x)*x);
5 кезең. «практикалық жұмыс»
Берілген есептерді компьютерге салмас бұрын оқушылар төмендегі маман бойынша тапсырмаларды орындайды.
Математикалық құрылымын блок сызбаға жазу үшін - «Информатика» маманына тапсырылып, ол есептің блок сызбасын жазады;
Алгоритмдік тілдегі есепті бағдарламалау тілінде жазу - «Программист» маманына тапсырылып, ол есептің бағдарламасын компьютерге жазады;
1) Екі санның қосындасын табу программасын құру керек.
Program kosindi;
Var a, b, x: integer;
Begin
Write ('a, b-сандарын енгіз');
Readln(a, b);
X:=a+b;
Writeln('x=',x);
End.
2) Екі санның бөліндісін табу программасын құру керек.
Program bolindi;
Var a, b, x:real;
Begin
Write ('a, b-сандарын енгіз');
Readln(a, b);
X:=a/b;
Writeln('x=',x);
End.
3) Екі санның көбейтіндісін табу программасын құру керек.
Program bolindi;
Var a, b, x:real;
Begin
Write ('a, b-сандарын енгіз');
Readln(a, b);
X:=a*b;
Writeln('x=',x);
End.
6 кезең. «Тест»
1.Блок-сызбада алгоритміндегі енгізу-шығару мәліметтері қандай фигурамен беріледі?
А)эллипс Ә)тіктөртбұрыш
Б)ромб В)параллелограмм
2.Блок-сызбада алгоритмнің басы мен соңы қандай фигурада беріледі
А)эллипс Ә)тіктөртбұрыш
Б)ромб В)параллелограмм
3.Толық және толық емес формадағы алгоритмді не деп атаймыз?
А)сызықтық Ә)тармақталған
Б)ондай алгоритм жоқ В)Таңдау алгоритмі
4.Тармақталу алгоритмнің блок-сызбасындағы шарттың берілуі қандай фигурамен сипатталады:
А)эллипс Ә)тіктөртбұрыш
Б)ромб В)параллелограмм
5.егер алгоритмдегі іс-әрекет бірінен кейін бірі қатаң түрде орындалса ...алгоримт д.а.
А)сызықтық Ә)тармақталған
Б)толық емес формадағы тармақталған алгоритм
В)тармақталған элементтері бар сызықтық алгоритм
6.қайсысы алгоритмге жатпайды?
А)сызықтық Ә)бұйрықтық Б)тармақталу В)циклдік
7.Циклдік алгоритм дегеніміз...
А)Алгоритмнің бірнеше рет қайталануы
Ә) қандайда бір іс-әрекеттердің шартқа байланысты орындалуы
Б)егер алгоритм тізбектей орындалса
В)Алгоримтнің графиктік орындалуы
8.Блок сызбада циклдік алгоритнің шарты....жазылады.
А)алтыбұрыш Ә)тіктөртбұрыш Б)ромб В)параллелограмм
9. «егер сағат кешкі 11 болса,онда ұйықтау керек,әйтпесе кітап оқу керек»қандай алгоритм?
А) сызықтық Ә)тармақталу алгоритм толық формада
Б)тармақталу алгоритм толық емес В) аралас түрі
7 кезең. «хакерлер»
1.Компьютердің негізгі бөліктеріне нелер жатады?
-
Монитор,динамик,жүйелік блок.
-
Монитор,жүйелік блок,пернетақта.
-
Принтер,сканер,пернетақта.
2.Пернетақта қандай құрылғы?
-
Енгізу
-
Шығару
-
Есте сақтау
3.Read - бұл...
-
Деректі оқиды
-
Деректі тексереді
-
Деректі енгізеді
4.Егер есепте логикалық шарт қарастырылса?
-
Сызықтық алгоитм
-
Логикалық алгоритм
-
Тармақталған алгоритм
5.Write -бұл...
-
Деректі оқиды
-
Деректі енгізеді
-
Деректі шығарады
6.Енгізу операторы:
-
Write
-
Read
-
Real
7.Төмендегілердің ішінен қарапайым операторды ата?
-
Меншіктеу
-
Тармақталу
-
Таңдау
8.Оқу операторын ата?
-
Input
-
Output
-
Read
Осымен бұл қызықты тамамдасақ,
Бұл жайды айтамыз ба жаман болсақ?
Үйрендік білмегенді осы жолы,
Тағы да үйренеміз аман болсақ!
Сергіту сәті
Оқушылар екіге бөлініп, ішкі және сыртқы шеңберге тұрады. Ішкі шеңбер оңға, сыртқы шеңбер солға қозғалады да жүргізушінің айтқанын орындайды, мысалы: амандасамыз, қолымызбен күресеміз, шапалақ ұрып ойнау, қош айтысу, достасу, жанашырлық көрсету, арқасынан қағу, құшақтасу, екі қолмен амандасу т.б.
Кері байланыс
Алған әсеріңіз қандай ?
Өте жақсы! Жақсы! Бір қалыпты! Онша емес! Жаман!